Evet sorum erkeklere ama kızlarda düşümcelerini söyleyebilir. Erkek saçlı kızların sizde ki etkileri ilk izlenimi nedir? Gördüğünüzde ne düşüyorsunuz ilginizi çekiyor mu?









neden bilmiyorum ama the fades i izlerken ben bu kızı çok sevmiştim, flowerysam.files.wordpress.com/.../...06-42-54.png ve ayrıyetten kısa saçlı kadınlar candır :)) ama uzun saç yine tercihim
Bana da erkeksilikten çok şirin bir hava katıyor gibi kısa saç. :)
senin kinin olduğu hal güzel. Değiştirme
Tamam :)
Dökülme potansiyelini azaltıyor sadece bu sebep bile yeter yakisanlardan da hiç bahsetmiyorum
Saçlarım böyleydi biraz uzadı, seviyorum kısa saçı hem rahat hemde farklı
Cevap
13Cevap
Özellikle Saçları 3 veya 5 numara ise çok Hoşuma gidiyor
Kadın çok güzelse göze çok nahoş gibi durmasada genel itibari ile nahoştur. Erkekte sakal ne ise kadında uzun saç o.
Bırzdaha kısaysaa ve fızı ıyıyse sewısmemem icin hic bir sebep yok..
Yakışıyosa severim tabii :D
uzun saçlı seviyorum sevişirken vucuduma deysin
Yüzüyle uyum sağlıyorsa evet
hayır çekici bulmuyorum
Erkekten bir farkı yok. Beğenmiyorum.
Benim hoşuna gidiyor kısa Saçlı kızlar
Evet bazilarina gercekten cok yakisiyor
yok hiç çekici değiller
Severim.. :)
Biraz b*k gibiler 😂
Severim..
Hastasıyım :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar