Birinin benden hoşlandığını hissediyorum, hislerime guvenmeli miyim yoksa yok öyle bisey sacmalama mı diyosunuz bana?

Biriyle ilgili bir şeyler gozlemledim bana baktığını etrafımda olmaya çalıştığını hissediyorum ama bana karşı çok sert resmi duruyo konusuyo sizce hislerime guvenmeli miyim?
Birinin benden hoşlandığını hissediyorum, hislerime guvenmeli miyim yoksa yok öyle bisey sacmalama mı diyosunuz bana?
Cevapla