Çok hoslandigim saniyorum ama biraz yakınlaşinca falan işin büyüsü kalmadı gibi geliyo , soğumaya başlıyorum...
Nedir benim sorunum?
Nedir benim sorunum?
Seçici bir ruhsun,, gizemlisin gizemi seviyorsun, her defasında doğru insan bu diyorsun ama sevmediğin bir yönünü görünce soğuyorsun,,
E nolucak hep böyle :/
Nasıl?
bnce önce gözünde mükemmel görüyorsun o kişiyi yaklasıp normal insan oldugunu anlayınca soguyorsun :)
Herkes normal insan işte niye zorluyorum ki :/
işi çözmüşsün işde ama uzakdan deyilde mesela yakınlasıp yaptıklarınızdan mutlu oldugun insanlar olur. mesela kursa gidersin ne biliyim yeni sınıfa gecersin tanısırsın ve gülersinz eylenirsiniz her konuda sıkılmazsınız öyle insanlar işde kastetmek istediğim sevgi falan hikaye bence. ben seni seviyorum yanında mutlu deyilim kendimi kasıyorum hata yapmamak için sevmeyeyim daha iyi yanımda olma daha iyi anladınmı :)
Dikkatimi çeken 1 kişi hariç diğerleri teklif etti, o 1 kişi hariç diğerleri hiç dikkatimi çekmiyo şimdi.
Klasik platonik aşk takıntısı. Bir süre sonra güzel olanın o kişi değil duyduğun aşk olduğunu anlıyorsun
Cevap
3Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar