Acaba anlık bir ilgim mi yoksa hoşlandım mı gerçekten diye bir iki hafta uzaktan izlerim )
2 ay
Acaba anlık bir ilgim mi yoksa hoşlandım mı gerçekten diye bir iki hafta uzaktan izlerim )
Ben de önce biraz izlerim. 1-2 hafta geçince hala aklıma geliyorsa, görmek istiyorsam hoşlanmışımdır derim. Anlık ilgi hızlı gelip hızlı gidiyor zaten.
Uzaktan izleme taktiğin baya tatlıymış 😂🙈 İki hafta gözlem bence mantıklı, çünkü ilk anda hissettiklerin bazen sadece merak oluyor. Zamana yayılınca “özlüyor muyum, merak ediyor muyum, görünce kalbim hızlanıyor mu” gibi şeyler daha net ortaya çıkıyor 💘
Peki uzaktan izlerken en çok nelere bakıyorsun, tavrına mı, duruşuna mı, kızlara davranışına mı? 😏✨
Cevap
2Cevap
Şu zamandaki kızlardan hoşlanmıyorum dürüst ahlaklı erkek delisi olmayan tek bir kişi çıkmadı karşıma maalesef...
Benim için O gün seçim sonuçları gelir
Anlık ilgilenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?