
Birine ilgi duyduğun zaman, aşık olduğunu mu sanıyorsun, sevdiğini mi zannediyorsun?

Birine ilgi duyduğun zaman, aşık olduğunu mu sanıyorsun, sevdiğini mi zannediyorsun?
Birisine ilgi duyduğum zaman genelde hoşlandığımı düşünüyorum daha önce hiç aşık olmadım Bence aşk başka bir duygu Bir de karşılıklı olması lazım karşılıklı olmadıktan sonra benim için bir şey anlam ifade etme
Cevap
4Cevap
Ben ilgi duyuyorsam zaten bu aşk demektir yani bunu da zaten anlarım ama şimdiye kadar aşk olarak kimseye ilgi duymadım duymam da
Hiçbirini yaşamıyorum artık aşık olmak ondan etkilenmek değil ki sevmek
Her şey aşk'la başlıyor artik, Aşkım da Aşkım..
Aşkın gözü kör olsun 😏
O zaman aşkın gözü kördür 🙄
😃
Bide şu ok atan uçan bücürler var hiç denk gelemiyoruz yanlış yere mi ok atıyorlar ne 😂
Kimseye ilgi de duymuyorum aşık da olmuyorum.. Dertsiz başıma dert mi alayım..
Ne kadar heyecan yaptığıma göre anlıyorum çok heyecan yapıyorsam aşık olmuşum demektir güm güm falan içerisi 😂
Aşık olmak öyle kolay mı ya basit bir hoşlantıdr ilk başta.
İkisini de sanmıyorum. Sevmek veya aşık olmakla ilgi duymak aynı şey değildir...
Bazen hoşlantıdır, bazen heyecan. Aşk demek için kırk fırın ekmek yemesi lazım.
İlgi duymaya başlayacakken tüm iştahım kaçıyor
😔😔
İkiside değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?