AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
210Cevap
Evet neden tüm görüşleri okumak istemiyorum şimdi olay netleştiyse bana da anlatın :)
Köprüyü geçene kadarmis hersey
Cakallar :P
Hahaha yok be belki de hepsi oyle degildir, ama bir nevi de haklisin.)
Ayi Kopru dayi ilişkisi : )) koprude tutamiyorsan problem sende : ))
Doğru kişiyi bulamamışsındır birisini gerçekten seni sevdiğine inandığında onunla birşey yaşa seni eğlendirdiğinde ya da mutlu ettiğinde değil
kadınlar ilgi manyağı olmaktan ne zaman vazgeçerse erkeklerde tavlamak için ilgi komasına sokmaz sonrasında da artık bıkıp öküz diye tabir ettiğiniz moda geçmezler
kadınlar neden onlara karşı okadar iyilik güzellik yapılmasına rağmen onları okadar çok seven biri olduğunu göre göre ilk zamanlar senden ayrılmaya korkuyom deyip ağlayıp sonradan hissetmiyom deyip çekip gider?
Bilmiyorum
Çünkü gereksiz fazla ilgi olmadan yüz vermiyorsunuz. Kendimiz olarak geldiğimizde kabul eden yok ki...
Alakası yok
Çok var.
öküz oldukları için...
başta bir değişiyorlar sonrasında öküz hallerine geri dönüyorlar...
Sosyal medyadan alıp gelmeyin diyorum be kardeşim 50 kez.
heyecanı kaybettiyseniz öküze bağlaması normaldir. sosyal aktiviteler öküze bağlamasına engeldir.
Böyle davranmasak hayatınızda bir tane bile erkek olmazdı. Maalesef bu işin yolu bu.
Kızlarda belki sonradan öküze bağlıyordur ondan olamaz mı?
Yooo
Kadınlar neden öküz başlayıp sonra ilgi komasına sokar?
Çünküü elinden kaçmasin diye :D
Sen zaten Adamın tüm hevesini seni kazanmaya çalışırken onla birlikte görüştüğün konuştuğun insanlarla kaçırıyorsun kendi kendini bir ego meselesi yarışma şekline sokuyorsun elde edilince de daha eğlenceli bir yarışma arayan erkeğe kızıyorsun. Kadın baştan sona dengeyi kurmayı öğrenmeli kuramadıysan kötü haber artık yarışmasın😏
Alakası yok
Kesin öyledir😅
Öyle zaten :D
O yüzden başta neysen sonrada o olacaksın beklentiyi yüksek tutmamak lazım tabisi
Bencede odun her zaman odundur
Madem odun her zaman odun başta neden inanıyorsunuz
Gönül bu seviyor
Ya bu deveyi güdeceksin ya da bu diyardan gideceksin diye bir söz var
Sen ne kadar çok bilmissin laflara bak hele 😂😂😂😂😂😂😂 erkekler duygusuz bikere.
Gala gala denen lale erkekler mi duygusuz?
sen neden hep ılgıyı karsıdan beklıyorsun sen goster
Banane
Bu olaya elde etme olayı ya da sizde aşırı ilgiye karşı garipleşme durumundan kaynaklanan bir şey bence sonuçta fazla ilgiye gelemiyorsunuz devreler yanıyor sonra da böyle oluyor :))
kadın dediğin su dolu testi gibi olacak kendini erkeğine damla damla sunacak bir son damla olacak onu hiç sunmayacak hep gizemli ilgi çeken bir yanı kalacak bilmem anlata bildimmi
O bu değil de ilgi gösteriyorsun verdiğin ilginin yarısını bile alamayınca karsidakinin ıliskiden okadar zevk almadığını düşünüyorsun sonra öküz mode on 😂
birşeyi kazandıktan sonra anlamı kalmadığına inanıyoruz sanırım :)) yani biz kadınlardan çok o ulaşma evresini seviyoruz diye düşünüyorum
Bencedeee👍
👍👍👍
İlgisi kalmaz sevgisi kalmaz ki gerçek sevgi asla bitmezz
Çünkü genlerinde öküzlük var ilk önce bir beyfendi alıştıklarında ise öküz
Söz ağır olmuş:)
bence beyfendi güzeldi ama öküzlük değil ya direk ormana bağladı:) nasıl bir düşünce yapınız var sizin arkadaş ya :)
Ama öylesiniz genel itibariyle :D lafım meclisten dışarı yani ama öyle
suç iki taraftadır belk
ne erkek ne kız ikisi de suçludur
sorunda biri ikisine göstermesi gereken hassasiyet ve ilgiyi muhakak
ihanet amaçlı değil belki ama
diğer erkadaşlara göstermesi onu yanında çanta gibi taşıyo olmasıdır
Zaten hep öküzlerde sanki değilmiş gibi yapıyorlar başta
@sessizce33 aha bir öküz üstüne alındı hemen
aha goril sohbete başladı :D
Fetih bitmiştir ve sırada yeni fetihler vardır.. Oraya odaklanırız.
Karşımızda bir inegin fark ettiğimiz anda okuze bağlarız -.+
😂😂😂😂😂😂😂
@Galagalagala :)))
elde ettim hissi sonra gidersin yine koşmaya başlar
koşar mı gerçekten? inşallah koşar gittim çünkü böyle yaptığı için
@hjklöşlkjbhknjm koşar koşar
önce elde edemeyeceğini düşünür sonrada seviyorum dersin ve çantada keklik oluyorsun
Erkekler evet hepsi aynı tek kalem tek çeşit halde genelleme yapmayalım insanlar ilk sorunu kendinde aramalı sonra karşısında
Kadınların erkekleri olduğun dan daha farklı görmesin den ve artık eski yapılan şeylerden tatmin olmamasından çıtayı yükseltmelerin den olabilir mi!
Her erkek böyle olmuyor ama bazıları evet haklısın böyle oluyorlar canım.. çünkü artık heyecanlrı kalmıyor.. aşık olamıyorlar
kızlar en başta çok anlayışlı olum sonradan neden çekilmez olurlar?
Nasıl mesela çekilmez
hep aynı şeyleri konuşup dururlar bizim gözümüzde tabi başka tarafa kayar itiraffff
Gıcıklar
kadınlar gıcık biz napalım
Siz daha gıcık
Bir kadının dudaklarında değildir aşk.
Bedeninde hiç değildir.
Aşk, kadının göz kapaklarındadır.
Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.
Ne kadar yanarsa yansın canı, ağlayamaz bazen.
Sımsıkı yumar gözlerini.
Adam hep orda kalır.
Kadın, asla bırakmaz adamı.
Kadın, asla vazgeçmez ondan. kadınlar hakkında kesin görüşüm budur şimdide gıcık mıyız :)
Hep böyle kalırsan değilsin :)
normalim bu zaten de gıcık lık olsun diye odunca akılıyodum
Öyle olsun bakalım
Çünkü karşısındaki kızın ne kdr he oldugunu anlamaya onu tanıdıktan sonra başlıyor haliyle itici gelmeye ve ilgisiz olmaya başlıyor insan
Sabah akşam telefon elinizden düşmezse dıtdırı dıtdırı mesajlaşırsanız ergenler gibi konuşacak başka bir şey kalmaz.
ilgiden bıkıp bizi bırakıyosunuz sonra napalım size iyi davranmak haram bir kere
Dogalarına aykırı öküzlük iclerine islemis ondan olabilir. :D
Sıkıldıgı icin ya da zaten benim artik dusuncesine kapilabilir
Sizden kaynaklı herhalde bilmem. durup dururken olmaz. Empati kur..
Atalardan mı geliyor bilemiyoruz ki, isveçli bilim adamlarıda daha bir açıklama yapmadı. :(
Nedeni önce av olman daha sonra elde etmiş oluyor zaten
çok basit. olmadık yerde bir laf ediyorsunuz ve sizinle ilgili her şeydeğişiyor kafamızdaki
Elde ettikten sonra bir değeri kalmıyor çünkü bu yüzdendir. Aynı şeyler kadınlar içinde geçerli. Tek cinsiyete indirgeme olayı.
kadınlar ilgi görmeyi istemedği için egoları yükseldiği için ilk günkü gibi olun bakıyım erkeğin ilgi gösterdiği zamanlardaki gibi noluyo ondan sonra
Ömürlük değilde heveslik sevmek istediği için olabilir mi?
Kesinlikle
:) iki farklı açıdan değerlendir.
1 zamanla sıkar
2 istediğini elde etmiştir.. Doğamız bu.
Doganiz batsin arkadaş😄
:).
o bana da olmuştu ilkten böyle çok ilgi gösteriyolar sonra da aşırı kıskançlık başlıyo öküzlük mesela
çünkü bütün erkekler böyledir bir zaman sonra soğur karşı taraftan
Aynen
Sizin ilgi anlayışınız la bızımkı bır deıl, çok bekleyıp bıkan , az görünce kaçan biz deiliz ve biz ;
Öküzz deiliz
Hahayyyy
Tek becerın 3 harften mı olusuyor h, a, y
Yoruma güldüm buda bir beceri :D beklemeyi sevmem ama beklerim sonuna kadar. Az görünce kaçmam üzülürüm. Ve siz öküz değiliz diyosunuzda öylesiniz yani inkar etme.
Bu becerinin açığa çıkmasını sağlayan benim ve ben bir erkeksem, gecenın bu saatınde kahkaha attırabılıyorsam öküz olmadığım anlamına gelıyor.
Dip not: istisnalar kaideyi bozmaz
Son cumle senın içindi
Çok farklı bir bakış açısı :DTeşekkürler
Abi aşkın gerçek bişey olduğunamı inanıyosunuz? Biri gelir ilgi gösterir hayvan gibi bağlı kalırsınız o ilgiye muhtaç kalırsınız oda farkeder çeker ilgisini sonra aşk oluşur.
şimdi ilk başta bir öküzü evcilleştirmek için yemini suyunu verirsin birazda sevgi gösterdikten sonra artık o öküz senin oluyor ondan sonra ver allahım ver :))
Heyecannnnnn
Heyecannnnn
Heyecannnn
Heyecannn
Heyecann
Heyecan azalarak biter
çünkü kızları zamanla daha iyi tanırız ve biz şımarttıkça onların bize yaklaşımı değişmez
köprü meselesini bilirmisin haa işter ordan geçtın mı bıttı :)
ne mal olduğunu görüyoruzdur salla gitsin demişizdir
Bana tam tersi oluyor, o zaman da iş işten geçmiş oluyor.
Umduğunu bulamadığı için. Yani tanıştığı kız beklediği gibi çıkmadığı zaman böyle olur.
Sıkıldiklari. icin farkli seyler aradigi icin sevdiginden
istediğini aldıktan sonra böyle olmaya başlar. neyi ister alır onu bilemem
çünkü bayanlardan aynı ılgıyı bulamadıklarından pes ederler
neden tek sorun erkeklerde size göre. zamanla sizin değişmediğiniz ne malum
ilk önce amaç sadece elde etmek. ettikten sonra amaaaan moduna giriyorlar senin tabirinle öküz