ben soyliyeyim o zaman - > erkek kadina bakildiginda askini ilk zamanlarda acikca gosterir kadinsa bunu yapmaz ve erkek tukenenene kadar her seyi yapar pili bitmis gibi artik bir seylerin deyismediyini goren erkek kadina karsi artik bir seyler yapmaz kimi ayrilir kimi ise aski icin artik mucadele eder ama artik ask diye bir sey yoktur yerini karsilikli anlasmaya vermisdir bunu yapamayan ciftlerde ayrilir yapmayi basar erkek kadin tipi ise bildiyiniz gibi evlenirler sonrasini bilemem oyle kalmasini basaranlar ayrilmaz ve mutlu olurlar zaten ama bu 1 2 3 4 5 6 ay bir birini tanidiktan sonra evlenenler icin gecerli diyil birini taniman icin yillar gerek evlenmek icin erken dusunun derim uyumlu cift oldugunu dusunenler evlensin erkek konusuna gelince olgun 26.27.28.29.30 yasi olan erkekler daha maksada uygundur harcamasini bilir ve dogru secim olur en iyi evlenme yasi 25,26
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
belki de "köprüyü geçinceye kadar ayıya dayı diyeceksin" atasözü biz erkeklerin bu davranışları için söylenmiştir.
354 Yorumla
Soran+1 yılRica ederim.
- +1 yıl
geceme de Çok yaşa İNŞALLAH
- +1 yıl
yanlıs oldu onu sana dememiştim
+1 yılDuygusuz kalpsizler cnki ve güvensizler aşık olmaya hic niyetleri yok kizlara niye guvenmediklerini anlamıyorum bende.
Iliskiye baslarken bu iliskinin kisa süreceğini fazla surmeyecegini düşünüyolar o şekilde basliyolar iliskiye nasil olsa bitecek diye ama sen ciddi dusunursen o iliski bitmez kızlar zaten ciddi düşünüyo erkeklerde öyle yapsa ölürler sanki bikerede aşık olsalar. Ulasilmazlar guvensiz olduklari için guvenilmezler. Kizlarin kiskanmaktan başka suçları olmuyo iliskide hata yapmiyolar kimseyle konusmuyolar bile sevgilim var diye ama erkekler illa birilerini yedekte tutucaklar biterse diğeriyle çıkarım diye bitecek gözüyle bakiyolar ilişkiye ulasilmiyo erkeklere duygusuzlar ya en iyisi bu isleri boşver 😋😋😋😋😋😋😋😋😋😜😜😜😜😜03 Yorumla
Soran+1 yılBosverdim zaten 😅
- +1 yıl
En iyisini yapmışsın kac yasondasin
Soran+1 yıl21 .
çünkü siz gizemli olmaktan çıkıyorsunuz. Çok konuşmayacaksın bırak meraktan ölsün ;)
278 Yorumla- +1 yıl
Fazla naz aşık usandırır
- +1 yıl
Kadın konuşmasada çözülmesi kolaydır 😉
- +1 yıl
@unhappy20ben vurucan kirbaci vurucan kirbaci 😂😂
- +1 yıl
@criss7 bunlar hak ediyorlar, müstehak bunlara.
- +1 yıl
@unhappy20ben ver odunu yansın ortalık :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
208Cevap
+1 yılEigler de secilmis ama ben yine yaziyorum. İki taraf da korkuyor iliskiyi yasatmaktan. herkes kendisine dayatilanlarla idare etmeye calisiyor işleri. mesela erkek cok ilgilenirsem bu kiz simarir kaçar diyor ilgisizmiş gibi yasiyor. Ama aslinda öluyor meraktan kiz ise diger yanda neden ilgilenmiyor benimle diyor üzülüyor icten ice ama yazmiyor da gururundan. Benim tavsiyem o ilgileniyor ben ilgilenmiyorum ben cok mesaj atiyorum o atmiyor diye düsünmeyin sevin abi birbirinizi dibine kadar sevin. Siz bari sevin. Ama şimarmayin adam akilli sevin. İyi forumlar...☺
124 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürlerrrr😊
- +1 yıl
Kizlar aşırı ilgi beklemiyoki erkeklerin düşüncesi yanlış kizlar ihmal edilmek istemiyo sadece erkeklwrde mesafeli davranym derken abartiyolar yani ilgiden oldurun demiyoruz normal konuşun yani mesajlara bari cevap verin yahu bukadarda umursamazlik olmaz
- +1 yıl
@Galagalagala iste öyle yapanlara asik olunuyor ilgilenenlerle de arkadas arasinda kizim ya su cocuga bak iki gunde pesimde kopek oldu iyisi mi ben bundan ayriliyim diyorlar, yakin arkadaslarim var yani boyle yapan. O yuzden zor yani duzgun kiz bulmak demem o ki sevginin girecegi eve egolar giremicek☺. Ancak öyle mutlu olur insan.
- +1 yıl
Oyle kizlar mi var benim onlarsan haberim yok ben öyle değilim cok ilgilenen erkekten kacmam tam tersine bukadar cok sevildigimi hissettigim icin boyle özel bir insani kaybetmek istemem ve asla ona yanlis yapmamaya dikkat ederim. Kıymetini bilirim öyle insanın
- +1 yıl
@Galagalagala sen bulunmaz hint kumaşımısın ben niye hiç rast gelmiyorum , gelemiyorum öylelerine , te allaaam 😐
- +1 yıl
😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
@ßℓαzєη sen de bil o zaman kiymetini , kaybetmeyin birbirinizi şimarma kiymet biliyor diye ☺
- +1 yıl
@ßℓαzєη allah ks çiftine bakın siz, aferin len şapşirikler :))
- +1 yıl
@ßℓαzєη , @Ttlcd38 evet çok şeker manasında yani :))
- +1 yıl
@Ttlcd38 who?
- +1 yıl
@Ttlcd38 nice :) hope it will continue like this dont make so much kavga, okey , just love to each other :D
- +1 yıl
@Ttlcd38 inşallah aranızdakı ılıskı hep boyle güzel devam eder, cok fazla kavga etmeyın , sadece birbirinizi sevin dedim :) iyi geceeler
Soran+1 yıl@ßℓαzєη ne konuda yüreğine indirdi?
- +1 yıl
@ßℓαzєη sen yine sev ama şey yapma çok herkes birgün gider. Yalnız dogduk yalniz ölücez. 4 duvar arasinda tek basina mutlu olabildiginde büyüyüp güclü olabiliyorsun. üzülme sonra...
+1 yılya 2.5 yıldır sürekli ilgilendim her dediğini dikkate aldım Ne işe yaradı Oda beni köprüde tutmak için yapıyo belki ama YILDIRDI.. Sürekli laf işit Sürekli ayrılmak istesin uğraş.. Sevmeyi bilmiyoruz.. Böyle oldum da bir değerim mi var.. Tek bir kıza bakmadım yan gözle İş olsun diye değil hep gerçekten ilgilendim ama yok..
68 Yorumla- +1 yıl
ne salaksınızzzz... ne köprüsü?
- +1 yıl
@marlynmorln234 yorumlara aldandım Elde tutmak diyelim ona da he malak ayıp oluyo
- +1 yıl
neyı elınde tutuyorsun kavunu karpuzu mu? hı asalak?
- +1 yıl
@marlynmorln234 Ben değil o Hayırdır ne bu Kuyruk acını bizden mi çıkarıyosun?
- +1 yıl
terbıyesizzzzz. ne kuyruk acım olacak. senin gibisine he denir sen kızlara eksık dedin bende sana he dedim. sende malak dedin karsılıgını buldun... sen kendını tarıf edıyorsun. sonrada kızlar eksık mıss... erkeklerın fızıksel gucu yetıncee kendını birsey zannediyor.. babamda senin gibi , sevmem terbiyesizligi , susmam
- +1 yıl
@marlynmorln234 Ben kızlara eksik demedim biriyle mi karıştırdın? tekrar oku istersen yazdığımı malakta demedim Kendimi bişey de sanmıyorum Fiziksel güç müç ne alaka uçmuşsun sen
- +1 yıl
he malak ayıp oluyo yazıcakken malak yazmışım sadece
- +1 yıl
@marlynmorln234 3. boğaz köprüsü bitmiş :) son 18 metresi kalmış
Kadın milleti baydığı için. Erkek de bekler ilgi ama kadın habire bencil bencil anlatayım dinlesin kahrımı çeksin yok canım sıkıldı beni oyalasın yok sırtımı kaşısın konu açsın anlatsın habire bir şey bekliyor. Erkek de tavlayacam diye ilgiyi maksimize ediyor. Hep öyle gitmez ki yorar adamı. Bir kadının bitmeyen ilgi isteği doymaz. Zaten ne istediğini de bilmiyor habire bir şeylerle erkek doyursun istiyor.
Ayrıca erkeğin kendine ayırmak istediği zamanlar vardır. Mesela oyun oynarken hatun zırt pırt yok benle ilgilen yok oyun benden önemli mi.
Bir gezmeye gidecek olur 50 tane laf yok bana yaz benle ol. Herifi boğar ilgi gösterdiği halde adam kendini geri çeker.
Aslında kadın sadece huzur ve arada rahatlık verse az ellemese her zaman alacaktır ilgiyi00 YorumlaAhhh bir bilsem çitayi yukseltiyolar ilgi de ilgi boguyolar sonra kosesine cekilip mala bagliyolar o heo gosterdigi ilgiyi bekliyosun ama yok sonrada sogudun mu bisry mi oldu gibi sorulara sinirleniyolar madem daha sonra ayni ilgiyo gostermiceksen en basta gosterme ki bizde uzulmeyelim yapmacikliktan mi yoksa ben hep boyleyim tribine girip te yalan oldugunu gormek mi daha uzucu bilemedim
11 Yorumla
Soran+1 yılKatiliyorum👍👍
Valla şahsen ilk günden son güne sokar oğum komadan çıkartmam ben. İşin kötüsü alışıyorsunuz ve sonra ayaklarınız yere basmıyor ve ben bunları gördüysem bana bunlar yaşatıldıysa daha iyisini de bulurum kafasına kaçıyorsunuz. Hiçbirşey tek taraflı değildr unutma ve herkes bir değildir
24 Yorumla
Soran+1 yılYoooo
Soran+1 yılDaha iyisini bulurum kafasına kaçmadım ben hiç.
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar kazandığı erkeğe değer verir erkekler ise kaybedince :)
288 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
kaybednce üzülür mü erkek? peki bir anda nasıl unutmuş gbi eski hyatına devam eder?
- +1 yıl
@gizlimüsteri zaman unutmayı değil alışmayı öğretir
- +1 yıl
öğretmesn ya :( aklı basına gelip çok sevmiştim demez mi mrak etmezmi
- +1 yıl
@gizlimüsteri eder ama senin başkasıyla mutlu olduğunu düşünüodur
- +1 yıl
Baskasi olmadigini biliyor 3 gundur ayriyiz
- +1 yıl
@gizlimüsteri barışırsınızzz 3 gün nedir ya
- +1 yıl
Ama brbrmizi engelledik daha oncede ayrildik ama bu kdr surmedi bide ailesinden biri yuzunden ayrildik ve o da baska kizlari eklemeye basladi. Donusu yok gibi.
+1 yılneden öküze bağladığını öğrenmek çok kolay.. davranışlar davranışları doğurur.. ilk günki gibi davranırsan ilk günki gibi tepki alırsın.. bence böyledir.. davranışlar farklılaştıkça ister kız ister erkek fark etmez, karşı tarafta değişir.. etki-tepki meselesi.. :D
00 Yorumlasandıkları kadar olmadığınız anlaşılıyor ondan hep bunlar:))
122 Yorumla- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Baba adam , selam olsun :)
+1 yılerkeklerde kız tavlamak bir egodur canım. bütün plan ve alt yapı tavlamaya yöneliktir. iş tamam olunca boş. niye mi? yapacak birşey bulamıyorllar ki. adam gibi sev işte lan! yok altyapısı maalesef
70 YorumlaElde edene kadar yardirip birakiyor bazi itneler sonra yok onu yapma yok bunu yapma ekmegimize mani oluyorlar 😄😄 adam hic guzel bir kadina sahip olmamis bulunca kendini kaybediyor sonra erkeklik gururu agir basiyo sonradan sonradan ben bunu ayarttiysam baskalarinida hulabilirim mantigi iste 😄
10 YorumlaSürekli konuşmak istiyorsunuz sürekli merak ediyorsunuz mesaj konuşma nerdesin aşkım şimdi napıyosun aşkım eve ne zaman geçecen aşkım uyudu mu aşkım gibi sorularla sürekli muhatap ola ola öküze bağlıyoruz sonrada çok sevsekde karşılıklı olarak tükeniyoruz :)
07 Yorumla
Soran+1 yılVay be tükenme sebebine bak
Soran+1 yılHayat devam ediyor
Soran+1 yılSen bunun için mi ayrıldin sırf
Soran+1 yılKız haklıymış.
+1 yılİlgi koması değil tanımaya çalışmak ilk tanıma süresi elbette mesajlar yoğun olacak sürekli aranılacak uzun uzun konuşulacak ama siz kızlar bu defa hergün aynı şeyi bekliyosunuz abi nerdesin aşkım burdasın aşkıma bağlıyosunuz ne lüzumu var?
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok lüzumu var
Gizli Üye(36-45)+1 yılkızların kendini ağırdan satma düşünceleri beklentiyi fazla yükselttiği için olabilir. elde etmek için her yolu deniyorlar. sonuçta uğraştıkca beklenti yükseliyor. elde edince bir bakıyorlar ki emeğin karşılığı et tırnaktan oluşmuş 3 milyar insandan sadece biriymiş.
00 Yorumla
+1 yılSen nasıl ki bir eliseye bayılıyosun 2 üç gün vitrindr görüyosun sonra gidip alıyosun üstünden çıkarmıyosun 3 ay sonra da yer bezi yapıyosun ya öleee bişiii ooo
51 Yorumlakızlarında pek farkı yok aslında en başta gayet düzgünken sonrasında trip delisine falan dönüşüyorlar elde ettikten sonra eski değerini yitiriyor o yüzdendir
41 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSeni kaybetme korkusu kalmaz ve kendine rakip kimseyi gormezse sıkıcı olabilir. Genc heyecan pesindeymis.
22 Yorumla
Soran+1 yılAt gibi giden it gibi geri döndü ama ben o artik eski ben değilim
- +1 yıl
Guzel. Olmasi gereken kisisin simdi. Asktan onunu gormeyen ve her yeri toz pembe kaplayan kadin degilsin. Herkese hakettigi kadarini vereceksin
+1 yılSaçma bir genelemedir bu. Çünkü sadece erkek değil ki, her insan ilk heves ettiği şeye ilgi gösterir sonra unutur. Ya sen gizli, dolabını aç bak. Kaç tane bir heves alıp 1 kere giydiğin hatta hiç giymediğin bir sürü elbise var eminim;)
00 Yorumla
+1 yılBelkide karsı tarafın bir taraflarının kalktıgını farketmiştir tekrar eski haline getirmek için
ya da onun sana ilgi gösterirken sen ona beklediği kadar ilgi göstermemissindir oda vazgeçmiştir artık eskisi gibi çok ilgilenmekten00 Yorumlakaleyi fethedince, fethedecek yeni kaleler aramak çoğunluk erkeğin doğasıdır.
58 Yorumla- +1 yıl
ne salaksınız
- +1 yıl
bu kadına kıza hakaret ve ben buna susmam.. sizinde dillendirmenize söylemize en uygun cevap bu idi..
- +1 yıl
@marlynmorln234 sizin kültür ve görgü düzeyinize göre verebileceğiniz cevap buydu, diye düzeltelim öncelikle.
sonra da şunu belirteyim; çünkü okuduğunuzu hala anlayamamışsınız.
ben var olan bir durumu saptadım. mesajımda bu durumu onaylayıcı bir ifade görüyor musunuz? peki herhangi bir hakaret ifadesi görüyor musunuz?
kimseye hakaret etmeyecek kadar uygar biri olduğumu düşünüyorum. size bile hala "siz" diye hitap edebiliyorum gördüğünüz gibi. - +1 yıl
benim hakaretim sizin hakaretinizin yanında solda sıfır kalır. bazı erkekler bu sekılde davranır... demek ile sizin söylediginiz sey arasında dag fark var... sizin bu yaptıgınıza ne denir biliyor musunuz? yavuz hırsız ev sahibini bastırır.. bilgi düzeyime gelincee.. henüzz cok gencımmm lısedeyımmm ,, kendimi geliştirir ve yetiştiririm.. hoss yine de ben iyiyim.. cidden iyiyim bende 8 aydır dogru duzgun kitap okumadım , konusamaz haale geldim.. ne yapacagım diyordum.. sokaga cıkınca rahatladım... yalnızz burada benim sizi ciddiye alıpda sizze cevap veriyor olmam ne kadar dogru? tartısılır..
- +1 yıl
Biz kizlarda yeni top fethederiz o zaman, ne guzel iste
- +1 yıl
ben buna gülerim :))) iyi gunler.
Pamuk prenses olaninizi daha gormedim.
Onun icin kullan at modundayim. Kullanmak icinse, hedefe giden her yol mubahtir diyerek cicek yollar, cikolata gonderirim. Onu kandirdiktan sonra, yatakta zevkim bitene kadar devam ederim, sonra bye bye...11 YorumlaKarşısındakinin öküz olduğunu anlayınca oda aynı seviyeye iniyor ne yok erkekler öküz olsaydi tüm kadınlar aynı görüşte olurdu
111 Yorumla
Soran+1 yılAynı görüşteler zaten
- +1 yıl
Duygusuz kalpsizler cnki ve güvensizler aşık olmaya hic niyetleri yok kizlara niye guvenmediklerini anlamıyorum bende.
Iliskiye baslarken bu iliskinin kisa süreceğini fazla surmeyecegini düşünüyolar o şekilde basliyolar iliskiye nasil olsa bitecek diye ama sen ciddi dusunursen o iliski bitmez kızlar zaten ciddi düşünüyo erkeklerde öyle yapsa ölürler sanki bikerede aşık olsalar. Ulasilmazlar guvensiz olduklari için guvenilmezler. Kizlarin kiskanmaktan başka suçları olmuyo iliskide hata yapmiyolar kimseyle konusmuyolar bile sevgilim var diye ama erkekler illa birilerini yedekte tutucaklar biterse diğeriyle çıkarım diye bitecek gözüyle bakiyolar ilişkiye ulasilmiyo erkeklere - +1 yıl
@Galagalagala hiç bu kadar öküz oldugunu bilse aglar mı? bilmeden yapmıstır. ya da baska bir neden vardır. senın gıbıler her zaman salya sumuk gezıyor.. bak yıne onlar, iyi durumdA. beterın beterı var.
- +1 yıl
@marlynmorln234 ben hickimse icin aglamadim salya sumuk gezmedim kimseye guvenmedim ama erkeklwrin böyle oldunu bildiğim için bunlari yazdim. Erkeklerin içini çok iyi bilirm ama nefret ettiğim icin olumlu yönlerini bile gormezden gelip duygusuzlar derim 😂😂😂😂
- +1 yıl
@Galagalagala ben seni erkek sandım , kusura bakma.. bırakınca filmler hep kızlar aglarya. ne biliyim bir an oyle dusundum.. alınganlıktan herhalde bende agladım butun gun onu dusundum uzuldum.. gururummm diye de pat bastırdım..
- +1 yıl
@marlynmorln234 Kıyamam sana 😙😙😙😙
- +1 yıl
@Galagalagala butun gun agladım... naptı bılıyor musun? herseyim varken... benden hoslanıyormus gibi yaptı sonra ben senden farklıyım dedi. gitti. ben agladım gitme lütfen dedim.. defalarca bana gel beni sev dedim.. beni hep assagıladı. bende gurrum gitti , diye kac gundur aglıyorum..
- +1 yıl
@marlynmorln234 pislik!
- +1 yıl
@Galagalagal müsaitsen olayı anlatayım.. sende baana fikir ver?
Çünkü sonradan kızlar insanı sinir etmeye hareketleri batmaya başlıyor. Yani sürekli değişecek bence kız dediğin. Kendini çözdürmüycek erkeğe.
Bana hep öyle denk geldi lanet olsun.16 Yorumla- +1 yıl
Ben genelde öyleyim arada sırada mesafe arada sırada yakınlık. Ama gizemli olmak ici değil erkegin davranışlarini tartmak icin onu sinamak için bole davraniyorum
- +1 yıl
Yani kiz biraz dengesiz deli dolu olmali dimi 😂 o zamanda sorun cikiyor ben sana diyim
- +1 yıl
Yok yok o zamanda dengesiz diyorsunuz 😁😁
o ıkıyuzluluktur benım gözumde bunu sonuna kadar devam ettırebılen adamdır deger veren erkekler her zaman olmalı Kadın çiçektir çünkü
22 Yorumla
Soran+1 yılHelal
+1 yılErkekler de kızlarda da aynıdır bu İki tarafta birbirlerine ilgi duyar ve birbirlerinin herşeyini öğrenmeye çalışır gizlilik kalmayınca sıkılırlar birbirlerinden çünkü bedene fiziğe ilgi gösterirler
00 YorumlaAslında erkekden erkek e farkvar desek daha dogru olur.. kimisiamaçları dogrultusunda hedefe ilerler kimisi aşk ı arar kimisi hiçbirini sadece sevmeyi ve sevilmeyi ister.. nesli tukendi birçogunun şimdiki hedefi herkez biliyor zaman.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. bazı erkekler bıraz abartıyo ama galıba sahıplenme duygusuyla alakalı.2 mesajtan sonra ya benımsın ya kara topragın moduna baglayanlar bayagı cogunlukta :D
00 Yorumla
+1 yılÇünkü artık sizin onu sevdiğinizden emindir. Ve eski davranışlarından, yakın görünme çabasından uzaklaşır ve yerini rahatlık, namı diğer ''öküzlük'' alır. İşte bu kadar basit :D
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılO kendini bilmez dengesüzlerin yaptığı iş. Önce alıştırıp bağımlı yapıyorlar sonrasında kafayı yetirtiyorlar. Kızlarda öyle yani sadece erkekler değil
12 Yorumla
Soran+1 yılDengesüz :D
- +1 yıl
Hee dengesüz 😁😁😁
Bu sorunun cevabını hep bende merak etmişimdir :D sağolsun arkadaşlar herşeyi anlatmışlar :D :D
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen kendilerini nasilda biliyorlar😄
Hersey tavlayana kadar çünkü tavladiktan sonra benimdir artık kafası başlıyor ve gerçek yüzü ortaya çıkıyor 😀
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyleymis gerçektende
Sadece erkekler değil. Her insan öyle bence... Sevgini belli ettiğin anda öküze bağlıyolar.
20 Yorumla
+1 yılgittikçe ona bağlandığını, bırakmıyacağını yani onun avcunun içinde olduğunu hissetmeye başladıkca ilgisizleşir malesef
21 Yorumla- +1 yıl
alakası bile yok yanluş düşünüysoun
Çünkü kızların aklında her zaman bir p. ç erkek vardır kıza onu unutturup kendinin farkına varması için ilk başta romantik olurlar mission complete olunca ise öküz moduna geri dönerler :D
00 YorumlaKadın bunu baştan hazırlıyor, önceleri fazla naz, kendini ulaşilmaz hissetirme. .. Bunlar sonrasında kadına sıkıntı olarak geri dönüyor. Kendi davranışlarimizin bedelini oderiz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılherşeyi elde ettikten sonra ilgiyi bırakıyorlar
önce aşk olarak seni istiyr elde ediyor sonra yakınlaşma falan filan en sonundada s*ks ardından s*kste onun istedikleri senin istedikleri sonra yapacak birşey kalmıyor00 YorumlaKadınları anlamak zordur da erkekler çok mu kolaydır be kızım 😉
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen :)
Peki kızlar neden ilk başta sen benim her şeyimsin ne olur beni bırakma dedikten sonra bırakır?
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi yapiyor
Soran+1 yılGerçekten sevmemiş demekki
Elde ettiği için doğal moduna dönüyor :) ama öküz demeyin artik ya bu ne hakaret sevgisiymiş. Onları da bir anne doğurdu ayıp
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Çünkü en başta siz çok ilgi istiyorsunuz.. öyle yapmazsa hiç şansı olmaz..
ama tabi zamanla insan yoruluyor, ilgi göstermeyi bırakıyor..00 Yorumla
+1 yılİçinde zaten bir öküz vardır. Onu bir süre saklar alışınca da içindeki öküzü daha fazla tutamaz dışarı salar. Bence böyle.
10 Yorumlaİlgi = hedefe ulaşmak icin bir yol.
Sana ulaşınca artik diger hedeflere yönelirler.
Boylece sana öküz diger kizlara ilgili prens oluverirler :)01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunları yaşadım yaşamaya devam ediyorum çok ağır zamanlar geçirdim kilo kaybım oldu sürekli ağladım üzüldüm düşündüm ama alıştım :) eskisi gibi kötü değilim aşırı kafama takmıyorum... sadece şunu diyorum intikamım acı olacak
00 Yorumla
+1 yılBayanlar baştan ilgisiz olup, sonradan ilgi bekledikleri için :) en baştada siz ilgisizsiniz ne yazıkki
011 Yorumla
Soran+1 yılAman aklın varsa tek takılcan :D
- +1 yıl
Benden sana tek akıl aklın varsa tek takıl derdi 90lı yılların MSN ergenleri :)
Soran+1 yıl😄😄bende bir yerden hatırladım zaten :D
- +1 yıl
İnsan önce kendisinde aramalı hatayı mesela cümle: Erkekler diye başladığı an bile hatalıdır.. Kızlar diye başlasada hatalıdır çünkü genellemek yanlış birşeydir ya genele uymayan birisi var ise?
Soran+1 yılDoğrudur ama çoğunluk böyle olduğu için böyle bir genelleme yaptım ki yorumlara bak sende anlarsın öyle olduğunu.
- +1 yıl
Azınlığın peşinde olalım ki farkımız olsun neyse ben çıkıyorum birdaha denk gelirmiyiz sanmıyorum pek girmem çünkü profilinde yok herneyse kendine iyi bak
Soran+1 yılSende iyi bak. Ve Tanrıya inan bence.
- +1 yıl
Bunu bir ara konuşalım olur mu belki benimde çözemediğim sorunlarım vardır.
Soran+1 yılTamam
- +1 yıl
Pekala bekliyorum o halde :)
Soran+1 yılEn kisa zamanda geri dönüş yapcam
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılİçten dürüst olduğu gibi davranan ve duygularıyla düşünceleriyle saflığıyla paylaşan erkekler için ise kızlar tanımayı bırakıp dengesiz erkeklere giderler.. Sonra da ver yansın ederler..
00 Yorumla öyledir bunu bir evlilik programında çok güzel anlatan bir abimiz var şu an şuradaki erkeklerin hepsi geçici romantik evlendikden sonra nejlaaa çay koyy o romantiklik her zaman öyle kalmaz başta romantik olmayanlara yönelin onlar daha iyidir :D
00 Yorumla
+1 yılçünkü başta kaybetmekten korkar ilgi komasına sokar ve sonrada bakarkı bu kadar ilginin karşılığını kızdan alamaz ve erkek kıza artık daha fazla ilgi göstermemye başlar bıkar karşılık alamamaktan bu nednele suç aslında yine kızlarda oluyor
00 Yorumla
+1 yılErkegin ilgisi elde edene kadarrrr sonrasinda zaten artik benim diyip doğal hallerinee donuyolarr. d
11 Yorumla- +1 yıl
Hep ayni perspektiften bakamayiz baska yerlerede girmeli ;)
+1 yılAy bende çok merak ediyorum her zaman arayıp soran erkek sonra hoop kesiyor sesini e oğlum sendin peşimden koşan ne değişti ben ayni ben sen ayni sen. Erkege ne yaparsan yap böyle ya öküz ruhlu şapşikler
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 461 cevap paylaştı.
+1 yılİlk önce elde etmek için uğraşır, elde eder ve eğer içinde kaybetme korkusu yoksa öküz olur
00 Yorumla ilk kendini farklı gösterir kendini sana bağlaması için ama zamanla kendine döner
00 YorumlaElde ettiğini, artık kırk takla atmasına gerek kalmadığını bildiği için:(
00 Yorumla
+1 yılçok fazla değer verdimde yine aldatıldım değişen bir şey yok bence :D
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılya benimki öyle degil yani onceleri ilgi komasina sokardi simdi biraz azaldi ama yine ilgisi baya baya var 3. senemize girecegiz normalmidir ki?
01 Yorumla
Soran+1 yılNormaldir heralde
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. normal insanlarda öyle değilmidir biseyi istersin almak icin caba sarfedersin aldığında cok mutlu olursun bir süre sonra varlığı ekstra hissettirmez
00 Yorumla
+1 yılElde edene kadar herkes aynıdır. Önemli olan elde ettikten sonra da ilk günkü gibi sevebilmek.
10 Yorumlaherhalde kızı kendine gayrı avrat etmek için iş bitince öküz olup boynuz vura...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılilk iki hafta tanıma sürecidir sonra tatlım haftaları biter
00 Yorumla Çevrede cok yanlış kız var secimlerde kolay olmuyor.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Elde etme isteği edince de anlamı kalmayan tiplerdendir
00 Yorumladoğamızda öküzlük var. bu sonradan cıkıyor hep. nedenını bizde bılmıyoruz. :)
00 Yorumla- Devamını Gör (260)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar