Kocamı kaynanamdan kıskanıyorum :( deli miyim neyim :( haksız mıyım biri bişey desin ya :'(?

Kayınvalidemle birlikte oturuyoruz. Eşim herşeyi annesine sorar napalım nedelim yani çoğu şeyi danışır ayrı eve çıkıcaz bana değil annesine soruyor herşeyi :( sinirlenmekte ya da kıskanmakta haksız mıyım :( kocam istemiyo ama kaynanam habire kocama hizmet ediyim istiyo meyve getir eyüpe yesin yemek getir içecek getir. Adam istemiyo. İstemese de yanına koy diyor kaynanam. O yer diyor :( deli olucam ya. Eşimin izinli gününde eşime çalış diyor. Maaşını alınca para harcama boşuna diyor deli olucam ya haksız mıyım ben :(
Güncellemeler
+1 yıl
Empati kurarak cevap verin..
Güncellemeler
+1 yıl
Ben 20 yaşındayım eşim 30 yaşında. Belkide beni çocuk olarak görüyor daha. Fikirlerime o yüzden saygı duymuyor. Ben artık böyle düşünüyorum
Kocamı kaynanamdan kıskanıyorum :( deli miyim neyim :( haksız mıyım biri bişey desin ya :'(?
Cevapla