Merhaba , benim sevgilimle 6 aylik bir berabirligim var. Biz birbirimizi deliler gibi asiktik. Hatta ben daire satin aldim ve herseyini sifirdan dosedim. Insaatini kendim yaptim ve duvar rengi olsun, mutfak dolabi olsun , banyodaki kullanilacak fayanslardan tut yerdeki olan parkeye kadar ona sectirdim. Onunla gelecegimi gordum cunku. Evlendikten sonra bu eve girince icine sinsin istedim , herseyi kendi secmis oldugu icin daha huzurlu olacani dusundum.
Bizim iliskimizin 1'ci ayindan sonra ilk buyuk kavgamizi ettik. Sebebini kendim bile hatirlamiyorum. sms'ten konusmak istemedigimi , arayip ya da gelip yuz yuze konusmak istedigimi belirtim. Yok ben seninle konusmak istemiyorum falan triplere girdi. Ben biliyorum ki eger yuz yuze konussak hemen cozulecek. Ama israrla sms'ten konusmak istiyo. Ayni seyi 10 kere anlatiyorum sms'ten ve hala anlamamaliktan geliyo. Neyse sonunda baristimizda anlatiyorum ben ona , bak askim bidakine kavga edersek yuz yuze konusalim ya da telefonlarimi ac ki bir an once cozelim su sikintiyi. Tamam deyip geciyo her seferinde.
Bunun ustune yine bir 6 buyuk kavga falan etmisizdir ve her seferinde yine aynisini yapiyo. Yok konusma benimle falan. Sanki bana aci cektirmekten zevk aliyo. Hani hakli olsam zaten ozur dilerim , ama bu kavgalari hep kendisi cikariyo, kavga edilecek sebebler bile degil aslinda. Sonunda yine hakli olsam da ozur diliyorum sirf is buyumesin diye. Tripsiz kiz olmaz sonucta.
Her seferinde de diyorum bak sen boyle yaptikca beni yipratiyorsun. Neyse gecen hafta yine olmayan bir sebebten dolayi kavga cikarti ve dayanamadim artik. bitirdim. Benim ona olan askimi su sebebsizce uzattigi kavgalardan dolayi bitirdi. Hani yuz yuze en ufak bir seyde anlasamasakta ben sakinca anlatiyorum bak askim boyle yaparsak soyle olur , ama o her seferinde alevleniyo. bagirip cagiriyo.
Ona olan askimdan bezdirdi beni , degisir mi sizce? Karakterinde var kavgacilik.. . Annesi bile soyluyor benim kizim kadar zor biri yok diye
Bizim iliskimizin 1'ci ayindan sonra ilk buyuk kavgamizi ettik. Sebebini kendim bile hatirlamiyorum. sms'ten konusmak istemedigimi , arayip ya da gelip yuz yuze konusmak istedigimi belirtim. Yok ben seninle konusmak istemiyorum falan triplere girdi. Ben biliyorum ki eger yuz yuze konussak hemen cozulecek. Ama israrla sms'ten konusmak istiyo. Ayni seyi 10 kere anlatiyorum sms'ten ve hala anlamamaliktan geliyo. Neyse sonunda baristimizda anlatiyorum ben ona , bak askim bidakine kavga edersek yuz yuze konusalim ya da telefonlarimi ac ki bir an once cozelim su sikintiyi. Tamam deyip geciyo her seferinde.
Bunun ustune yine bir 6 buyuk kavga falan etmisizdir ve her seferinde yine aynisini yapiyo. Yok konusma benimle falan. Sanki bana aci cektirmekten zevk aliyo. Hani hakli olsam zaten ozur dilerim , ama bu kavgalari hep kendisi cikariyo, kavga edilecek sebebler bile degil aslinda. Sonunda yine hakli olsam da ozur diliyorum sirf is buyumesin diye. Tripsiz kiz olmaz sonucta.
Her seferinde de diyorum bak sen boyle yaptikca beni yipratiyorsun. Neyse gecen hafta yine olmayan bir sebebten dolayi kavga cikarti ve dayanamadim artik. bitirdim. Benim ona olan askimi su sebebsizce uzattigi kavgalardan dolayi bitirdi. Hani yuz yuze en ufak bir seyde anlasamasakta ben sakinca anlatiyorum bak askim boyle yaparsak soyle olur , ama o her seferinde alevleniyo. bagirip cagiriyo.
Ona olan askimdan bezdirdi beni , degisir mi sizce? Karakterinde var kavgacilik.. . Annesi bile soyluyor benim kizim kadar zor biri yok diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar