her gun nerdesyee tartisiyoruz çünkü eften püften kavgalar cikariyo.
sürekli o sacma tartismaları büyütüp sonra suclusu benmişim gibi davranıyor. üstünede engelleyip bi iki gün konuşmuyor. ama o konuşmadı zaman ona ulaşmasam ben nasıl umursamaz biriymisim
tartismaları anlatsam inanmasınız.
sizce sevmediğim icin bahane mi arıyor.
yani seven insan sevdiğini bukadar kolay kirabilirmi. çok sinirlendiğinde hakarette ediyor. kimseye derdimi anlatamıyorum.
Yani seven sevdiğine nasıl koyabilir onun ağlamasına nasıl kiyabilir.
beni sevip sevmediğinden emin degilim.
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
güncelle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben seni bırakmadan sen benden soğu uzaklaş benden diyor
gercekten mi sevmiyor yani degilmi
Gereksiz kavgalar yoğunlaştıysa seni kendinden uzaklaştırmak sogutmak için olma ihtimali yuksek onu bozacak biraey yaptigini hatirliyormusun bu absurt kavgalardan once
hergün gereksiz kavgalar içerisindeyiz herseyimi kilitliyor ve ben mesela 1 ay evde oturayım sonra bi gün disari cikayim öbür günde disari çıkmak isteyim sen başladın yine oluyor. bisey istediğimde cogunlukla olmuyor. telefonda konuşalım diyorum aramıyor. kavgalarda hep bunun icin bana istemediğim seyleri yaptırmak istiyor ben hayır dediğimde kavga ediyor sonra yapmak zorunda kaliyorum. her tartismada çok soğuttun kendinden felan diyor.
agzimdan yalan çıkmaz benim bunu bildigine eminim fakat sürekli yalancı inkarcı arlanmaz utanmaz diyor. yapmadigim liseyi neyini inkar edeyim. saatler hatta günlerce benle tartışabilir. kendimi savunduğumdan senin ggtün kalkmış diyor. biseyi acikladigimda kes diyor. onun bi hatası oldugunda asla aciklamiyor yeter kapat konuyu yapıyor.
He şimdi daha iyi anladım kararlarına karşı çıkmak isteklerine hep hayır demek harbi çok bozar adamı bu durumda mevzu şu talepleri agır geliyor yapamayacağın şeylerse yapma Aldığı kararları absürt değilse karşı çıkma
hep hayır demek mi ben şimdiye kadar hayır diyemedim hic. mesela arkadaşlarımla bulunamıyorum. disari gezmeye cikamiyorum, onsuz gezmicekmisim. evden disari çimiyim yeter, evde ne olursa olsun. okula bile gitmemi istemiyordu. sosyal medya hesaplarimini şifresi onda var fakat ben istediğimde vermiyor. o herseyi yapabilir ama ben hicbisey yapamam. baska seylerde var onları buda söylemem ama anladın sen
resim, hikaye veya ekran resmimi degisitmk paylaşma izinsiz yapamam. hicbisey haber etmeden yapamam önce izin almam lazım sence bu normal mi. konuşuyoruz bireyler söz veriyorum asla tutmuyor ama ben tutmak zorundayım.
benim telefonlarıma cikmiyo ama ben onun telefonuna bi çimiyim kıyamet kopar. istediğine görüldü atıp istediğine cevap veriyorsun. istediğinde ilgileniyor sevgi gösteriyor istemediğinde göstermiyor. yani sürekli asker muamelesi icindeyim ve ben bunu söylediğimde halde delisin bisey yok. günün sonunda sen böylesin diye ben böyleyim ne hale soktun beni oluyor. halbuki benim tek yaptiggim şey tüm gün evde oturup isten geldiginde benle az ilgilenmesini istemem çok mu
O zaman burada şiddetli bir ben merkezcilik bencillik var sana hayır gelmez
mesela 1 haftadır yalanını yakaladım bana ben ccok yorgunum uyicam diyip sabahlara kadar oyun oynuyor kendisi sonra öğlen kalkıyor ve gece uyuyamadım felan yapıyor. ona açık açık soruyorum bi sikinti varsa konuşalım ben seni darliyormuyum hayır felan diyor ama neden yalan söylüyor
konuşmak istediğimi söylüyorum oda tabi keyfine bağlı. ve konustugumzda hersey hal olmuşken öbür gün yine ayni tavır
sanki iliskinn erkeği benmisim gibi tüm yükü bana yüklüyor
Bencil iste faydasi yok
böyle biri seviyor olabilir mi eğer sevmiyorsa neden yüzüme söylemiyor
Bunca şeyden sonra sevmese çoktan ayrılmalıydı. Ama sadist diyebilirim o kadar
uzak mesafe bizimkisi insan demez mi bi abim görim sesini duyim diye. yok yani çok değişik
Karim
uff arayim
Klavye dehşeti 🤣 boş ver gitsin sorun bi tip
yani aileler tanisti çok istiyor hemen biseyler olsun zaten yanyana çok güzel hersey, fakat böyle bi uzak bi soğuk ve kirici