AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Soruna karşılık verilen cevaplara bakılırsa ortai ikiyi iki yılda atlayamayan bu tamirci kalfası bekar oğlu bekar kalır :D:D:D tınnnnnn
Kendim zor bölüm okuyorum,ama ne bileyim okul öncesi öğretmenliği falan tarzı okuyanlar olsa fena olmazdı :P
aaaa bende muhasebe 2 yıllık mezunum erkek arkadaşım doktor birde yakışıklı genç beni ayarlamak için iki yıl uğraştı boyumda 1,60... erkek arkadaşım duymasın komiksin yaaa
aklına ediyim senin sevgilinin :D lan bende tıp okuyorum hiç görmedim bizimkilerin birinin peşinde 2 yıl koştuğunu anca koşturuyoz biz :D seninki biraz safmış saf iyi yere kapak atmışın hadi bakıyım :D
kapak mı atmışım öyle bir niyetim olmaz hiç bir zaman... bence bunun kişilikle ilgisi var... ayrıca annesi de emniyet müd. ve çok tatlı ve iyi birisiydi... belki ben istemediğim için bu kadar üstüme düştü bilemiyorum... ama hiçbir zaman artniyetli olmadım... bölümü de Kardiyoloji yeni mezun... tavrınız hiç hoş değil
Ben veterinerim. Doktor olmasın ne olursa olsun :))
öğretmenlerin tatilleri var en azından hem yazılılarına yardım ederim bir katkım olur onun için dedim numaraya ne gerek var senin numaran var galiba ? :p
mühendisle kesinlikle evlenmezdim. ev kadınıylada evlenmek istemem.
daha çok param olsaydıda şurdaki yorum yapan kızların yarısını alsaydım...onlarda mutlu olurdu bende :)
Ne olacağı bilinmez tabii ki ama seçme şansımız olsa
Hukukla ilgilenmesini isterim , branşlarımız aynı olur
iki hukukçu birbirine yalan söyleyemez, sıkıntı çıkıyor :))
Kesinlikle :)
tek kriter aşık olmam genelde meslek sorununu kızlar yapar yada ana kuzuları ondada kız etkisi var :D
ben şahsen ilkokul mezunu bir kızla evlenmek isterim ..(şu anda açıköğretim lisesi okuyorum)
Sabit bi işi olsun da ama mimar olsun isterdimm :):)
Kriterim yok ama avukat olsun isterdim. Zeki bir karım olsun. Zeka yarıştıralım isterdim.
sen sanki ne işi yapıyorsun ki sanki bana profesör doktor haspam da mesleğini beğenmemişmiş..
kızlar müthiş.artıladım
devir tersine dönüyo .eskiden oğlumuz ne iş yapardı,şimdi kızımız ne iş yapar oldu sanki :D
Ordu mensubu olsun isterim ama nasip kısmet hayırlısı tabiki...
ben mühendis olacağım , eşimde mühendis ya da asker olsun isterim ama sevince pek önemi kalacağını da sanmıyorum
serbest meslek:D:DD:D: ticaretle ugrassın yda memur olsun:)
avukatım, kendi mesleğimden biri olursa olur, olmazsa da fark etmez, mesleki kriterlerim yok
Yok ama öyle bir kriterim olsaydı doktor veya hemşire bir bayanı seçerdim.
biride çıkıp demirci kaynakçı sıvacı dememiş halbuki bi çoğumuzun babasının mesleği bu tarz işler. sanki hepiniz mühendis çocuğusunuz. hırrrrr
hiç bi kız eczacı dememiş evde kaldık müdür :) benim hatun doktor olsun yada hemşire hastane fantezilerim var :D
ben dedim
tek hemşire diyen de sensin :((
neden sevilmiyoruz anlamış değilim :))
öyle miymiş? :((
Dis hekimi olursa cok iyi olur. kendim veteriner hekimlik okuyorum. ayrica babamda dis doktoru
doğru aslında bazısı kendine bakmadan atıp tutuyor
Evlilik için meslek kriterim yok
Çalışkan olsun yeter
Dengim olsun iyi olur ama illa öyle olcak diye bişi yok
ben öğretmenim eşiminde öğretmen olmasını isterim :)
ne fark eder insan olsun yeter değil mi TeslaB TeslaB :)
sen kimsin artık :)
;)
mesaj çeksene..
Mesleği olmasada olur brzzcık düşüncelii olsn yyr
Hiç istemediğim ünlü olması oyuncu falan en çok istediğim ise öğretmen olması başım ağrımasın yani.
hemşire -estetisyen -masör-polis ve asker bir bayan olmasın farketmez
adam olduktan sonra ne fark ederki ama imam veya polis olmasini cok isterdim
çözmüşsün işi. akp nin sevdiği iki meslek grubu
@maviduvar feyizli paylaşım olmuş karşim.
işletme okuyoruz bide açıktan zaten hep tektim:D
tek başıma takılırım
Nefes alsın yeter :D:D:D:d
Akademisyen olsun birlikte dökelim saçları.
İnsaat amelesi olsun.
amele please çok para alıyorlar :D
Kadın zekası arkadaş çalışıyor işte :D
:D
mimarım mimar yada mühendis derim.
özellikle sosyal bilgiler öğretmeni istiyorum:))
owwwww :))
:):)
davul bile dengi dengine çalar demişler
beni taşıyabilsin bknz. nakliyecilik :)
benden mi torbacıdan mı <3
senden mi?
zenci yakuza bekliyorum ben
link
aayy tıpkısının aynısından işteee
fark etmez ya evimiz olsn arabası olsun yeter :D
hakim/savcı veya doktor olmasını isterdim
Müzik-kahve-çikolata----> TUMBLR ^^
tumblr'ım yok :)
torbacı olsun.
bu mal bi havika dostum :D
aynens <3
bundan bi milyon tane istiyorum :)
benim bi arkadaş var poşet imalatçısı bol bol torba yapıyo istermisin tanıştırayım sizi ;)
espri <3
öncelikle adam gibi adam olmak lazım
onu zamanla anlıyosun...
elbette
Hakime olabilir. Savcı da olabilir.
avukat olsun ya da aynı meslekten olalım
1,90 boy ve 100 kg tamam
al
link
link
benim boyum 1,76 canım ya :) 100 kg kas olucakti :P
o zaman iyi beybi hakkındır :D
tnks beb :)
Boy 1.91 kilo 88 olmazmı please ...
Asker,doktor,pilot olsun isterdim. Şans
eğer profildeki sensen ve karakterin de sağlam aklı başında biriysen kimi istersen elde edersin
o fotodaki kızın fiziği nasıl bir şey öyle
öğretmen biri ile evlenirdim kesinlikle
neden
Öğretmen yada memur olsun...
Kimse psikolog istemiyor galiba ? :=)
Ben isterim konuşacak cidden çok şey bulurum bir psilkologla ve keyifli olur bence :D
Çok uç noktalarda oluyorlar ama
çocukluğuma inmeyeceklerse olabilir
haha tamam sansim var demek :)
insan olmak yetmiyormu
BENİ DOKTORDAN AŞAGISI KURTARMAZ:))
adam gibi adam olsun yeter
Merak ettim acaba sen ne iş yapıyorsun ?
mühendisim
Ne mühendisi ?
Elektrik mühendisi
profilimde aslında facebook linkim de var merak etmiş olsan bakmaz mıydın?
laf sokmaya çalışmak için değildir umarım.sadece meslek uyumunun gerçekten önemli olduğunu anladım.
veteriner hekimim. Doktor olmasın ne olursa olsun. Sabah akşam ezdiremem kendimi :D
Ev hanımı olsun isterdim.
Tipmi okuyon gardas sen?
Mesleği kişiliğini etkilemeyen bir olmalı.
Manken, mühendi"z", dişi ürolog vb.
Kafa yapılarımız uysun yeter.
at gözlüğüyle bakmasın yeter...
Farketmez ya kısmet bu işler