Kendimden 10 yaş büyük bir erkeğe aşık oldum. Onu kendime nasıl aşık ederim detaylı yazın lütfenn?

Geçen taşınıyordum eşyalarımı taşımama yardımcı oldu. o esnada kartınıda verdi bir şey olursa arayın lütfen dedi. Teşekkürler dedim akşam mesaj atdım bugün yardımcı olduğunuz için sağolun diye. hafif bir sohbet sonra buluştuk. ilk buluşmamız iyiydi. ikinci ve üçüncü tambir fiyaskoydu. adamın yanında konuşamadım. gözlerine bakamadım. söylediklerine odaklanamadım. yanında put gibi duruyordum resmen arada bir hııı yaniiii eveeet diyordum o kadar. adamda farketdi yaniii ne yaniiii dedi. kasma kendini bu kadar dedi. ama nafile. yanındayken o kadar utanıyorum ki. birde kendimi çok çirkin hissediyorum. sanki yüzüme bakarak benimle konuşursa beni çirkin görür gibi geliyor. o kadar yakışıklı ve olgun ki bayılıyorum herşeyine. bende ne bulduğunu bile anlayamıyorum. kendimi böyle hissederken onu nasıl mutlu edebilirim bilemiyorum. doğal olarak onun yanında da kasılıyorum. olduğum gibi olamıyorum. konuşsam çocuksu davranıyorum. aramızdaki yaş farkını bariz belli ediyorum. böyle devam edersem onu kaybedicem.. onu kaybetmek istemiyorum. ben bu adamı kendime nasıl bağlarım Allah aşkına kızlar help meee :( 10 yaş büyük adamı ne yapacaksın yazmayın. gönül bu seçemiyorsun seveceğin kişiyi:(
Kendimden 10 yaş büyük bir erkeğe aşık oldum. Onu kendime nasıl aşık ederim detaylı yazın lütfenn?
Cevapla