Terkedilen tarafın sessiz kalması en büyük ceza mıdır karşı tarafa?

Bence en büyük ceza bu olur. Sesiz kalarak karşı tarafın merak etmesini ve seni dusunmesini saglayabilirsin. Sizce de dogru mudur?
Terkedilen tarafın sessiz kalması en büyük ceza mıdır karşı tarafa?
Cevapla