Erkekler sevgilinizin elinde buram butam kokan kina var tiksinirmiydiniz elini tutmaya :) Ben erkek olsam sahsen cok tiksinirdimde peki ya siz?



Alkırdınkırdın sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kınalı yar türküsü geldi aklıma birden ((:
Kına bir örftür adettir.. Bizde erkeklere bile yakarlar
kokusu filan hoştur ya
kına gecesi yaptırmıycam ben ne diyon nefret edferim
Aksine bana ilginç ve hoş görünür.. :)
İnsan sevdiğinden tiksinmez ki. Ben tiksinemem =))
Hiç tahammül edemem o kına geçene kadar görüşmem
hayır neden tiksinelim.
ıyyyy
hayir.. asla...
Yo niye tiksiniğim
Sende kimsin be
2 ayagi olan iki eli olan allahin yaratigi bir allahin kuluyum :p
Profil resminden bahsetmiştim benim resmimi kullaniyosun
Yoo het ikiside kurabiye canavari ama benimki farkli dikkatli bakacak olursan benimki okula giden kurabiye canavari seninkide kurabiyr canavari kurabiye yerkenki hali
Öyle olsun :)
😞istiyorsan degistirebilirim abi
Abi diyen dilini eşşek arisi soksun :
Neden ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar