Çok pis aşık oldum.. Oysa O adımı bile bilmiyor.. Ney yapmalıyım?

Ben 18 yaşındayım ve kücük dayımın arkadaşına aşık oldum (24 yaşında). Coğu zaman aynı yerlerde bulunuyoruz. Camide faliyetler olduğu zaman ikimizde caminin gencleri olarak yardım ediyoruz. Onunla konuşmaya ve göz temasında bulunmaya çok utanıyorum.. diğer kızlar yanına yaklaşıncada çoook kıskanıyorum.. hiç kimseye ona aşık oldugumu söyleyemiyorum.. uzun zaman faaliyet olmadığı zamanda çok özliyorum... Ney yapmalıyım?
Çok pis aşık oldum.. Oysa O adımı bile bilmiyor.. Ney yapmalıyım?
Cevapla