Güncellemeler
+1 yıl
Mm
belki cok fazla sevdiginden boylesin,,, ama en yakin zamanda vazgec bu huyundan cok istemeden de olsa senin bu davranislarin,,, onu senden uzaklastirir,,,, cok dikkatli olmalisin bu konuda
Biraz daha böyle bogmaya devam edersen gidecegini düşün... bu yeterli olur sanki
Bunun farkında olman aslında biraz dezavantaj. Gerçekten zor bir durum. Kötü olduğunun farkındasın madem tut kendini nefesini tutar gibi tut. Böyle böyle alışırsın zamanla. Egzersiz gibi
Cevap
1Cevap
yaptiginin farkinda kendini dizginle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar