AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Selam canişkom, ben buradayım :)
heee pembeli hee
Yok, ben pembeli değilim. Gel evlenelim.
heee hee
Zalim kız, ömrün boyunca yalnız kal da gör.
:( :(
Bulaşık yıkarım, biraz da yemek yapabilirim. Çoraplarımı etrafa atarım ama, sorun olmazsa evlenebiliriz.
kimseye yüz vermiyorsundur.
Cıvık bir tip değilimağırım konuşurlarsa konuşurum bu hoş benle konuşanlar da gözle selam veriri bu yani
Kısmetin gelir vakti gelince derler
en erken olanında lütfen :(
Tüm ks dua edelim acil kısmet 😄
ay sahiden
emin ol bulursun sonunda :)
bulmak ve ben o bulsa
Cebrail getirecek sana.
Heee
görücü usülü evlenirsin olur biter :)
olur da o dayok
ohoooooo daha yaşın genç gelir bir talip merak etme, Allah hayırlısını versin
gizli olmasan görürdük enazından nasılsın
O seni bulur sen dert etme.
inşa Allah
bekleme de kal, bulurlar seni
inşallah
Kac yasindasin hic gorucu gelmiyormu?
20 yaşındayım ama hayır yok öyle bir şi benim yaşadığım çevre biraz açık veben dışlanıyorum bile diyebilirim kapalı olduğum için sevmiyorum yaşadığım yeriumrumda değil ama ailem orda bilmiyorum:(
Ailenle sorunlarin var mı kapanmana karsi cikiyorlarmi nerelisin
karşı çıktılar ama ben onların yanında kapanmadım zaten ama gittiğimde beni görünce iyi karşılamadılar ama alışırlar diye umsam da huzursuz oluyorum yaşadığım yeri sevmiyorum ama annem babam orda
Nerde oturuyosun
ya neresi olduğunu söylemek istemiyom ama yazlık bir yerde biz daimi oturuyoruz
bir nasibin cikar insallahngonlune gore birisini bulursun
umarım ama :(inşa Allah
Mesaj atarmisin bana
niçin burdan konuşulmayacak bir şi mi
Hic oyle can sıkıntisi konusurduk sen bilirsin
can sıkıntısı? yok iyi geceler
Iyi geceler
İnsanlarla konusmayi yardim etmeyi severim
AllAH razı olsun da burdan ederseniz dinlerim benim normalde de mesajım kapalı kimseyi engelleyecek duruma gelmek istemem o yüzden burdan söyleyin yardım için isterseniz
Bak güzel kardesim sen kapanmisin cok guzel Allah icin kapanmisin kimse umrunda olmasin anan babanin Allaha inanci var oyle degilmi sana neden farkli bir gozle baksinlar bence senin bazi takintilarin var utangac birisin
Bu devirde kapalilarinda digerlerinden farki yok
Hiç bir şeyde genelleme yapmak iyi değildir der ve susarım
kapalıalrda sevgili buluyor yani
ben of neyse
oflama zor değil bayan için
O seni bulur merak etme 😉
inşa Allah
😊 acelen var galiba 😊 İnşaallah ☺️
Herkes buldu sıra sende.
:(of of
Ne iş yapıyorsun buda önemli
henüz öğrenci kendisi
Ooo daha erken bende sandım evde kaldın
ben öyle hissediyorum ama hem çok istiyorum ya valla gezmek tozmak değil velnmek istiyorum yokk yokk :(depresyon eşiğindeyim ya bendeki çok büyük sevgi açlığı sanırım of
Üniversite mi okuyorsun
evet
Mutlu olursun inşallah
inşallah temenni için teşekkür
ahanda buldun mesaj at emen :)
Heeeee
hadi yine iyisin :)
Sabır kısmetin hiç ummadığın anda çıkar karşına
Amin amin amin
hımmmm hangi ildesin ki görücü yollayalım :)
Dalga mı geçiyon Allah aşkına
yok bee ciddiyim 2 abim var bekar kız arıyoruz :) neden olmasın yani tanışırsınız
hee hee
Kismet be abisi hayirlisi
Amin
İstediğin şartları yazsaydın çıkardı taliplerin
burdan mı heeee heee
ne hee hee
Oncelikle sen birini beg3n
ben beni seven birine hee diyebilirm ama çok sevecek biri olmalı
Sen biri seni bulsun istiyorsun
kesinlikle
Blkide hata yapiysun
Esra Erol
Heee
Bulursan bana da şöyle
ben bulamam ki
Tanisalim mi ister misin huylarimiz uyusursa ciddi bir ilişki kurarız
Böyle gizliden bulamayiz seni :-)
hee heee burada aramıyom arayamam ben ama sizle hem hal olmak istedim
kapalı biriyle bende çıkmazdım ya
:( çıkcak adam değil zaten evlencek biri arıyom istiyom yani
yuh ya :D ilk tanıştığın zamanmı evlenceksin :D ayrıca soruda da sevgilim olmadı demişsin hiç evlnemedim deseydin tama derdim ama ben haklıyım :D
Evet hayalim ilk konuştuğum kişiyle evlenmek sen gülebi, lirsin buna güüüülll
yok hayır neden güleyim. şaka yapmıştım
ama 1 sene tanıman lazım o kişiyi pat diye evlenilmez
Çok basit ALLAH'tan iste :)
ÖYle yapıyorum zaten ama yok daha ümidi kesmiyorum hala istiyorum ama henüz neticelenmedi
O zaman senin imanında sıkıntı var çünkü benim dualarım anında kabul oluyor ve direk karşıma çıkıyor kesin olarak...
peki napcam imanımda bir şi varsa
Kur-anı açıp bakacaksın yanlış nerede diye :)
beni ekle mesaj at
heeee heeee
ben ciddiyim şaka yapmıyorum tanışalım merak ettim seni o yuzden yani
Her şey nasip
Bana da bana da
Her sevgilisi olan evlenmiyo ki
tabi orası öyle de ben ilk konuştuğumla evlenmek istiyorum zaten
Nasip belkide şu burada bilemezsin
haklısın
nasip
Güzel teselli
O seni bulur
o bulur de mi
Allah kimseyi eşsiz yaratmaz
senin işin zor
bence de :( offf offf
sıkma canını bulursun birini
ben bulamam
böyle düşünürsen bulamazsın nedir seni böyle ümitsizliğe sürükleyen güzelmi değilsin kilolumusun insan ilişkilerin mi zayıf elle tutulur bir neden var mı
güzel miyim bilmiyorum kızlar beğeniyo kilolu değilim kendi alanımda başarılıyımda ama bu konulardas 000000 ım
iyi olduğun değil kendini kötü hissettiğin bir şey yok mu kusursuzmusun ereklerin seninle olan ilişkisi nasıl
erkeklerle ilişkim sıfır 0000yani hiç bir şekilde bir kaçı selam verir onlar da gözle böyle anlamıyom kusursuzmuyum yani Allah a şükür bir problemim yok ha uzak sorunum var ama gözlük takmam dolgu olacak 2 dişim var başka aklıma gelmiyo
sen erekklerden uzak onlar senden uzak kardeş kardeş yaşıyosunuz biriyle sevgili olmak hoşlanmak için birbirnizin dünyasına girmelisiniz sanırım fazlasıyla mesafeli ve uzak bir kişiliksin erkekler sana yakınlaşmak istemiyor
öyle mi evet haklısın ama bilmiyorum
sıkma canını birileri gelir ailenden ister sende hoşuna gidenle evlenirsin
ya aslında çok eğlenceli bir tipim ama beni yakından tanıyanlar bilir bunu sadece evet uzaktan mesafeli demiyim de olması gerektiği gibiyim bence
oması gereken şeyler duruma göre hep değişiklik gösterir seni tanıyanların seni eğlenceli bulması sence hayatına girecek kişiyi ne kadar etkiler adam senin hayatına giremiyorsa senin eğlenceli olman güzel olman hiç bir şeyin önemi kalmaz seçilmiş kişinin önce senin hayatına girebilmesi gerkir ki duvarlar örersen bu mümkün olmaz
iyi de ben duvar mı örüyorum napıyom ki hiç bir şi yapmıyom
bundan büyük duvarmı olur birini sevdiğini düşün ve sana girmen için hiç bir aralık bırakmadığını düşün oraya girebilirmiydin gelsin beni fethetsin diye bir şey yoktur bir ilişkiyi aslında kadın başlatır erkek sadece izin verdiğin sürece hayatına girebilir
ben böyle düşünmüyorum erkek ister isterse gelir alir
kadın istemediği sürece bir erkek hiç bir şey yapamaz ilişkiyi kadın başlatır bu bir gerçektir ama erkek daha aktiftir kadınsa onu yönlendirir demek ki sen çekmiyorsun itiyosun bu durumda tek yapabileceğin birinin seni ailenden istemesi seninde onların arasında birisini seçmen
erkek başlatır bence başlatmıyosa ben böyle tek devam edicem napim
orasını ben bilemem bildiklerimi söyledim
teşkür
görücü usulu olur.
:)) gelip sen isteyeceksen bende istiyorum banane :P :P :D
@İyiBenSen ne alaka ben sevmem ki görücü usulu :)
OLur da hani? yok ki
annenlere söyle bulurlar. :)
Kiz pas vermis sana ama sen topa vurmamissin kardesim😂
@pembeninhertonu her gelen topa vursaydık. bizim de toptan farkımız kalmazdı :)
terbiyesizsin iyi ki bir espri yaptık...
@İyiBenSen kirdiysam ozur dilerim
@İyiBenSen ben sana bişey demedim ki. neden terbiyesizlik olsun. sen kendince takıldın bana sadece. seni aşağılamadım ki.
@pembeninhertonu senin için demedim. iyi geceler.
@pembeninhertonu hep senin yüzünden ortalığı karıştırdın. olay bende patladı.
Annem bu işe karışırsa olmaz olmasın karışmasınlar o ben bulsun kimse
Bak bak bak laflara bak hemen de iftiraaaaa att cirkinlesss 😑😑😑
@pembeninhertonu ben ne dedim ki terbiyesiz ben oldum. vay arkadaş.
nasip kısmet o zaman.
Hanim efendi espiri niyetiyle size karsi begenisini dile getirdi sizde espirili reddedince durum bole oldu amaaannnn bee nasil bir olayin ortasina geldim ben😑😅
@pembeninhertonu engellemiş beni. bayan alınmış. anlaşılan.. :)
Top dedin daha ne olsun 😅😅
@pembeninhertonu ben mi dedim. sen varya çok fenasın he. sen dedin bikere top ben sana cevap vermedim. ben kimseye hakaret etmem.
@pembeninhertonu sana cevap verdim olucak o.
bence artık yazmayın burada
o seni bulur arama
valla mı umarım bulsun yeter
bulur bulur merak etme :)
burada arama
Estağfirullah tabi burada aramıyorum
Nasip bu işler
bana gelse şu nasip artıkk
O seni bulur :)
umarım :(
Üzülme senin deolur elbet :) l
kız cozuttu :D
evet nolmuş :(
tamam uyu gecicek :)
:( hııı geçicek
neden gizlisin ac bak ne kadar hemen evlenmek isteyen olur :)
hee heee
ok ok
nasip kısmet
öyle
nasip canım
insallah
bulacagim diyecegim kendini yakma
çok mu büyük sorun
Ne sorunu bence olmalı artık
benim bu yaşta arkadaşım bile çok yok bide sevgili mi nerdee
Nerelisin
en sevmediğim soru
Ooo nasıl olacak senin dediğin peki
Merak ettim seni ☺️
kul
Sen bu kafayla çok ararsın
:D :D Güldüm haklısın ne yalan diyim ama dışardan görsen asla arıyor demezsin
annene bırak
anneme olmaz
babana bırak o zaman
he he
kısmetını bekle
öyle yapıyorum zaten
yaş kaçki
20 yaşındayım
erken değil mi daha okumuyomusun
okuyorum
tamam sen önce okulunu bitir. sonra gel bana alayım seni evlenelim:)
Heee
istemiyosan yok de allah alah hee ne:)
benim yok deme biçimim
Kac yasindasin
20 yaşındayım
Bulursun ya cevrende yok mu kimse
yok bence
Olur bakalim
görücü usulu
Çok iyi olur da hani? :(
cok iyi olanı var sen yakınlarına söyle hallederler
benim yaşadığım çevre açık bir yer hatta kapalı olduğum için dışlanıyorum bile diyebilirm nasıl Allah aşkına
farklı cevre edinmen sart o zmn
zor ya ben yapamıyom işte :(
Sanaldan mi aramayi dusunuyorsun
hayır Allah korusun tabiki
Cevren yardimci olmazss sen cevre edin baska yolu yok
zor zor
özelliklerini söyler misin?
ne gibi
boy ve kilon kaç?
esmer mi yoksa sarışın mısın?
nerelisin ve okuyor musun yoksa çalışıyor musun?
ne zamandır kapalısın?
1.63 60 kilo beyaz tenli kızılnerelisin sorusunu sevmiyorumokuyorum kapalıyım bu
seni görebilir miyim peki?
hayır tabi
bu şekilde evleneceğin adamı zor bulursun
sanal istemem
sanal olarak evlenecek degilsin...
evlenmeyeceğim iriyle konuşmaya lüzum yok
o zaman sanalda böyle sorulara hiç gerek yok