Her vakitte yer zaman tanımadan öpüyor , bir keresinde ailemin yanında yapmıştı :( Rezil olmuştum
Daha bir aylık evliyiz
Daha bir aylık evliyiz
Fiilen Start Verilen Ayların 1'incisidir. Genel Hal Hareket ve Tavırlar Şöyledir;
1) Karşılıklı Ota B*k'a Öpücük Alışverişi Yapmak.
2) Durduk Yerde 2'de 1 Biz Şimdi Evlimiyiz Diye Söylenmek? (Sanki İlk Siz Evlendiniz!)
3) Evin Her Yerinde Karısını/Kocasını Sıkıştırmak!
4) Kadının Her Gün Anasını Aramasına Kanser Olmak.
5) Ev İçinde Elele Dolaşmak.
6) Öküz ve İnek Gibi Yatmak.
Not: Bazı İnek (Kadın) ve Öküzler (Erkek) Duruma Göre Değişir, Evlilik Öncesi Sonrası Cinsellik Yaşamış Olsun Olmasınlar Sanki Hiç Evden Çıkmayacaklarmış Gibi Sevişirler..
Öyle ki; İneği Öküzü Fark Etmez Surat ve Boyunlarında Bu Durumun Günlerce ve Haftalarca Kalacak İzlerini Taşırlar.
En iyi görüş seçsin bence abi bu cevabını :)
İlgileniyor seninle bahar aylarında kendisi muhtemelen ancak tadını çıkarmaya bak sonra kadınların klasik lafları olarak yok kocam beni seviyor mu benimle ilgilenmiyor vs. diye söylenir dururlar... tabi ulu orta öpmesi yanak dahi olsa hoş karşılanmayabilir dediğiniz kısım böyleyse uyarın ancak öpmesi koklaması sizinle oldukça ilgisini gösteriyor kim ne derse desin...
benım esımde oyleydı. hatta uyardım kendısını sonra aılemın yanında o yokken anlattım durumu dedım bu cocuk boyle. ben utanıyorum. annemde bana sunu demıstı. kavga ettıgınızı gormektense, onun senı sevdıgını gormek daha ıyı bız sevıyoruz dedıler. babamda onaylamıstı. ben cekınırdım ama oda temas etmeyı severdı. yanı dokunarak sevmeyı dedıgın gıbı yer zaman mekan anlamazdı. o yuzden bu tarafındanda bak olayın... sana hak verıyorumda oda oyle ıste.
Eşinin seni öpmesinde bir sorun yok ama ailenin yanında yapması hoş olmamış. Bunu tatlı bir dille söyleyebilirsin. Ailem rahatsız oluyor diye. Ama bunun dışında bir sorun yok bence?
Cevap
54Cevap
Öpsün tabi. ADAM SANA BAĞLI ARKADAŞIM. Gidip başkasını mı öpmesini istersin? Tabi rahatsızlık duyabilirsin ama sakın isyan/şikayet edip bunu kocana yansıtma derim.
öpmesi kaddar normal bir şey yok ki. Ne güzel işte. Hem siz yeni evlisiniz. Bu yüzden sürekli seni öpmek istemesi daha da normal olur.
Sen buna izin vermemelisin seni daha cok ister baskasini istemez
Öpmesi sorun değilde ailevi ortamlarda olmamalı bence
rahatsız olduğunu dile getir bence tavsiye almaktansa.
Yalnızken anladım da aile yanlarında hoş bir durum değil
Ablacım geçtimide bu beni niye öpmüyor diye soru açmayasın burada :)
kocan bu, öper de sever de. ama ailenin yanında utandığını falan belirtmelisin.
Seni seviyor bu çok güzel birşey. Bence bunu düşünmemen gerek. Ayrıca biraz sende öp. Ve o senin helalin kim bakarsa baksın
Bu günleri özleyeceksin yenge daha canım cicim ayları.
Boşver bacım şimdi gelir gelir öper ilerde de yatakta kıçını döner!! Tadını çıkaaarrr
Nerden biliyorsun
Doğru ailenin yanında öpmesi doğru değil :/ ama yinede çok romantik bence :)
zamanla geçer. yılların abazanlığını atıyor adam :D
yani ailelerin yanında biraz hoş kaçmamış ama eşin sonuçta öpecek sevecek
Öpmek bir insanın sevgisinin göstergesidir ayrıca bu ailenin hoşuna gider.
Nerenden öptüğü önemli. Dudaktanmı yanaktanmı. Dudaktanmı bas tokatı yanaktanmı pek sorun değil. belki ailenden sizin mıtluluğunuzu görünce sevinir.
bence geçmesin geçtiğinde ya aldatıyordur ya da monotona bağlamıştır
patavatsiz salak herifin teki... nereden bulursunuz bu ipsiz Sapsiz aile terbiyesi gormemisleri
Bu kafayla bu evlilik yürümez.
Bırakın şöyle saçma sapan takıntıları.
Geçer geçer... Bir yıl içinde senin de onu kırmadan uyarılarına devam etmenle bu hevesi azalır ve makul seviyeye iner.
Daha ne istiyorsun deli :)
ayıp etmiş. Sen uyar daha yenisiniz konuş alıştırma.
Bazı öpmüyor diye yakınırken sen öpür diye yakınıyorsun. bu kadın milleti harbi ilginçmiş :)
ilk başlarda böyle sonra azalınca yapmıyor diyecen :)
yılların abazanlığı:))
normal yani.
bekle bir seneye azalır
Eşin sonuçta ama abazalık tavan yapmış belli patavatsız :D
Aile tamamda yanlızken öper de koklarda aynısını sende yaparsın ne olacakki bundan güzel bişey yok ki seviyor işte adam seni
Öpse suç öpmese suç ne istediginizi bilmiyorsunuz sizde.
Geçer o günler, sonra başlarsın kocam beni öpmüyor diye
Geçer geçer merak etme. İki yıl sonra da başka kadınları öpüyor diye ağlama da yeter :D
Hm seni çok arzuluyo Sen istemiyomusun böyle yapmasını?
öpülmesine tabi öper eşisin ama ailenin yanında ayıp etmiş sonçta aile onlar öpüşmeleriniz rahatsız eder ve ayyıp
sende vede bıkana kadar ver yeter desin istemiyom desin istemesede sen ver
Adam yanıyor hala ne yapsın bende olsam yaparım inan
Evlisin ve öpmesin. Ne yapmalı sence?
Kadınları bazen anlamak zor :)
Hani nerde kaldı evlilik mahremi!
Bir yil sonra da kocam beni opmuyo dye ağlarsın
gitsin dışardaki karılarımı öpsün?
yok artk. dç yakındıgı şeye bak :DDDDDDDD
hvesi geçene kadar :D
edepsizin tekiymiş ozman
Soyle baskalari yaninda yapma de utaniyorsan
Boyle koca bulmussun bunuyorsun kezoya bak.
iki ay evde takılın zamanla gecer..
Hiç seks yapmıyor musunuz :D
Seviyor seni işte, daha ne istiyorsun ki?
BalAYI bu geçer :D :D
Sizede ne yapsan yaranılmaz abi
Normaldir. Takılma bu kadar
öpsün bırak boşver, ben öpecek değilim ya
öpmemesi için bir sebep göremiyorum
Ayıp nedir bilmiyor senin kocan.
yalnızken onu iyice doyurmalısın
ilerleyen zamanda geçer
Bmce güzel bişey aslında
Aç bırakma adamı..
la bir ay diyon adam doyamamış yanıyor
öptürmiceksen nie evlendin?
bir şey olmaz adam haklı
öpüyor derken yanaktan öper ne var bunda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar