AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
151Cevap
Mühendis olacağını görmüş ve çevreden umduğu ilgiyi de göremeyince istikbali sende görüp sana demir atmaya çalışıyor.. Sakın haaa.. Aman diyim.
benzer bir durum bende de var son soruma bakar mısın
Gecmisin, gelecegin olucak desem? Kadere inanirim.. Vardir her bir karsilasmanin sebebi, yasamadan bilemezsin..
eğer birşey hissetmiyrsan yüz verme o zaman dikkatni çekmemişsn demek ki :) şimdi seni tanıdıkça sende sevebileceği seyleri görmş
Kızı seviyorsan halen, olumlu yaklaşırsan hata yapmamış olursun.
Ama hatta fazla yavaş davranırsan asıl o zaman pişman olabilirsin:)
Amac olarak gorme. Belki sevdi. Belli sevmeye basladi. Neden korkuyorsun? Kendinden bu sansi calma korkaklik yaparak. Bence iyi olur. Guzel olur. Mutlu olursunuz. Ama sevmiyorsan o duygular gitiyyse deneme derim. Ikinizede yazik olur
şimdi sıra sende ondan vazgeçmişlsin gibi davran seni kendine bağlamaya çalışcak ozaman kazanan sen olcaksın
Aynisini daha kisa sure icinde bende yasadim. Sahsen ben cidden seviyodum ve hala seviyorum, kizi dikkate al bence.
gençlikte akıl havadayken başkaları peşinde koşmuş daha fazlasını istemiş bakmış seçenekler azalıyo aa bu çocuk vardı beni gerçekten sevmişti oo mühendis de olacak benim için en iyilerinden biri bu demiş
Onun ıcın cok sey yaptıysan ve bıraz gerı cekılmıssen oyle demesı normal. Kızlar boyle verdıgın ılgı azalınca tekrar ıstıyor
Lisedeyken yaşı küçük olduğu için veya önce bir üni. gireyim ondan sonra gibi kuralları olabilir. Senin iyi bir bölümde okuman etkli olmuş olabilir. Bu tür şeyler olabilir altında birşey aramana gerek yok
Bence seni hala eski sen zannediyor. Muhtemelwn haa onu sevdiğine inanıyodur nasıl olsa elimde diye düşünmüştür. Ya da ben çok duygusuzum bilmiyorum
bir gariplik var gibi gelebilir. ama üniversite ile liseyi sakın birbirine bağlama. ikisi bambaşka yerler.
Bence bir şans ver son kez son bir şans hata yapmış olmazsın
Kız o kadar süründürmüş şanş vermemeli
@Bakırköylüm bence herkes son bir şansı hak eder
O Kız Olsa Muhtemelen Yüzüne Bakmazdı. Ama Yinede Kardesimizin Seçimi
@Bakırköylüm neyse birsey demiyorum herkesin kendi görüşu
Sonuç Olarak Kardesimizin Seçimi tabii son karar onun
Kapandis defter sakin hata edipte acma zamaninda seveydi oda reddettigi birini tekrar sevme hissi yokluktan kaynaklanir bence.
valla kardeş tıp bu konuda çaresiz... kıyamete kadar da bir tek cevap bulunacağını sanmıyorum... piramitlerin sırlarını çözmeye çalışacaklarına şu kadınların beynini çözmeye uğraşsalar ya...
geçmişe mazi, mikilmişe gazi derler.
sizin sevgini aşkını görmezden gelip mikmiş. Şimdide sen onun kini mik.
hiç yüz verme... Benden sana abi tavsiyesi.
o kız senden önceden birşey bulamamış şimdi alımını almış sağa sola dadanmış neler yaşamıştır şimdi hazır seni bulmuşken bide böyle güzel bölüm felan okurken ooo dedi zarr bunu kaçırmamam gerek kapağı sana atmış
Bizim sonradan gelir aklımız başımıza bırak uğraştırma kızı
sakın fazla yüz verme elde ettiğini anlayınca tekrar eskisi gibi olcak. ben artık çok değiştim falan de korkma bir yere gitmez kaçan kovalanır
senden bir çıkarı olcagı için demiyordur bence mesela sen ondan vazgeçince seni sevmeye başlamış hep öyle olur bu işler. kaçan kovalanır o hesap.
Bir süre takıl amacını öğrenirsin zaten. Sonrası senin kararın.
Sizin sevginizden emin olmuştur. belki sizin gibi birini bulamamış değerinizi anlamıştır
bak dostum sakın ınanma anlıyor musun? bır sure senınle ırlıktelık yasadıktan sonra senı tekrar yalnız bırakacak ve pesınden koşturmaya devam edecek !!!
Seni yeni sevmeye baslamis olabilir ama seni pesinden kosturdugu iki yili da unutma. Birazda sen kostur. İki yil sonra sen desen seni seviyorum diye kabul eder mi?
Senin güzel bir bölüm kazandığını öğrenince içinde sempati olmuştur :) ya da artık seven birini bulmak zor belkide değerlendirmediği için pişman olmuştur telafi etmek istiyordur
Olabilir neden olmasın. Benim durumu böyle olan bir tanıdığım vardı. Kız çocuğu 3 yıl sevmişti ardından çocuk kızı 2 yıl sevmişti ama kız ona o gözle bakamamıştı. 2 yıldır da çıkıyorlar:)
değerini anlamış veya gözüne daha olgun ve yakışıklı gelmiş de olabilirsin. hemen meraklı gibi yüz verme bırak peşinden koşacak mı, gerçekten seviyor mu? önce bunu anlaman lazım...
Gün geçtikçe olgunlaşıor insanlar o yüzden olabilir
Biraz süründür sonra sende bişeyler hissediyorsan hala ondan sonra yüz ver
İnanma. Başkasını seviyorum de ona. Bunu duyduktan sonra başkasını bulur zaten inan bana
oyle bir tekmeyle şutla ki ölene kadar hatıra bırak onda...
ya o değilde bu kadar nasıl cevap aldın çok ilginç
Günün sorusu
Heee tamma:)
seni sevdiğini söyleditse sevmiştir o zaman olgun değildi şimdi olgun bence bu fırsatı kaçırma aşık olduğun değil seni seven önemli
Aklında kalmışsın neden olmasın diyordur, çünkü bir bayanın aklına girmenin tek yolu sevgidir çok sevdigin için aklı da yer etmişsin
çünkü seninle o zaman hiç vakit geçirmek istememiş şimdi vakit geçirince kendi aradığı gibi bir insan olduğunu anlamış olmalı
uzak dur kanka başımada geldi seni son çare olarak görüyor konunun senle ilgisi yok ama sadece kendini tatmin etme diyelim
Bi' bokluk var işte ama, bilemedim. Lise farklı kafa, üniversite çok daha farklı bir kafa. Sebebini bir de ona sor bence.
Kızla kafanı meşgul edip derslerinden geri kalma.
Eig :D
Bu kıza bu kadar kolay kanma, zamana bırak! zaman herşeyi gösterir emin ol. Kız milletine bu kadar çabuk güvenme. Kötülediğim için değil, iyi kadınlarımızda var ama sen bu kızın karakterinden bahsetmedn bize çok eksik bilgiler veriyorsun.
Bak ben Asla yapmam, Allah korkusu olan insanın bile aldattıgını gördüm. O yüzden bence bu konuda dikkatli ol.
Yüz verme bırak o da senin peşinden koşsun 😊
Bu ne arkadaş? %45 ne ya!
Oynamıyorum valla.
@Erdem Bende oynamıyorum demiştim =)) Sonra oynamaya karar verdim %53 :))
benzer bir durum bende de var son soruma bakar mısın
@Kawasaki_Ninja 100 yorum yapıp %53 almakta ne var hacı?
Binlerce eig yapmak ile alakası yok. Sadece orana takılma yani.
Derken aniden vahiy geldi...
2 hesap aç, profili gizliye çevir. Paso kendi sorularında, kendi diğer hesabının cevaplarına eig ver...
Hımm. Hormonlu eig. Olur mu olur. Tamam ya... Mesele çözüldü devam et...
@Erdem hormona gerek yok doğal iyidir 😎
@Kawasaki_Ninja ben gerek var demedim ki.
@Erdem evet yorumunu okudum 'ben sen gerek var diyorsun demedim ki ' sadece hormona gerek yok dedim 😎
@Kawasaki_Ninja Ve sen %53 oldum diyorsun değil mi? Bir kaç bin yoruma ulaş da öyle konuşuruz, bakarsın... Hadi iyi sabahların olsun...
@Erdem Sanada hayırlı sabahlar dostum... Bir kaç sene sonra görüşürüz...
%45 ten aşağıya düşmemem lazım
%45 ten aşağıya düşmemem lazım
%45 ten aşağıya düşmemem lazım
%45 ten aşağıya düşmemem lazım
=)) Hırs yaptım...
Yani.
Olumlu yaklaşmamanı öneririm benzeri bir olay benim başımdan geçti o seni üzdü bir kere üzen bir daha üzer ve samimiyetine inanmam yine de sen bilirsin.
Olgunlasmistir. Hayat bazen insana mutlu olabilmesi için küçük şanslar verir. Bu da o şanslardan biri. Bu kız senin kaderinde olabilir. Denemeden bilemezsin. Ve bence denemeye değer. ...
şimdide sen onu yıllarca peşinden koştur huzur evinde buluşursunuz.
konuş ama teklif etme hiç bir şey, onun duygularından emin ol sevmiyorsan da çıkma
mühendislik okuyorum demişsin daha ne olsun kardeşim :)
kadınlar kendilerinden üstün erkekleri severler
ne güzel işte koşmuşsun sen koşturma bırak çık hayatına bak kardeşim :)
vereceğin cevap beni sevseydin zamanında severdin zaten diyip oradan uzaklaşmak olur bitti
o zamanlar ilgisini çekmemişsindir belki. lisede aklı karışıktı belki de.. ama bence sende de varsa bir şeyler denemeye değer.
liseli kızdan ne umdun ki başka, şimdi kıvamındadır o bir düşün derim :)
saçma gelebilir ama mühendislik okuduğun için peşinde bence çünkü para sende :D
boşver o kızı hayır gelmez
Ozaman ilişki dusunmuyordur lise malum. Baksana hemen unuversite kazanmış. O yüzden seni ciddiye almamistir
Beni lisede, dersanede beğenenler vardı çocuk dersanede birinci olmuştu hatta ben öyle şeyler bilmiyordum o zamanlar hiç ciddiye bile almamıştım. şimdiki aklım olsa konuşurdum mesela aklı başında biriydi çünkü. o zaman çocuk olduğundan bilemiyorsun.
hata yapmış olmazsın. senin değişmene gerek yok belki onun etrafa bakış açısı değişmiştir
bence yüz verme peşinden koşsun biraz seni biraz anlasın neler çektiğini, peşinden koşmanın ne demek olduğunu :D
2 ihtimal var
Ya seni kullanmak için oyle diyo yokluktadır
ya da sendeki değişimi farketmiş sana gelmek istiyo asdds
Ben olsam her sekilde reddederdim.
Milyonlarca mühendis ve okuyanı var ya niye senin bölümünden etkilensin. İstemiyorsan isteme istersen iste neyin hatası yani
Bu gayet normal bir kızın peşinde 2 sene koştuktan sonra kız senin değerini anlıyor
Mühendislik okuduğunu öğrenmiş :) geleceğe yatırım yapmak istiyor bence :D
Uzak. dur pesinden kossun birazda sen kivrandir * intikam soguk yenir hesabi
bro sen buna yardır git bu kız sendeki ışığı görememiş şu an gördü ve sana doğru koşuyor :)
Bu sorunun cevabını bilen yok ki. Kızların neyi neden yaptıkları bilinmez
+ gitmek mi istiyorsun?
- evet !
+ ayıpsın bitanem kapıyı ittir ufaktan * .