Kız benden kaçıyor isyemiyormu ben hiç tanımıyorum bıle o kıza aşığım?

hiç böyle olmamıştım içimi dökmek için yazıyorum cunku daralıyorum onsuzluga 4 ay olmuş gelmeyecek ama bu aralar ıyıce arttı ozlemım resmen kalbımde hıssedıyom onu acayip bişey yalanım yok gercekten aşığım seviyorum ona acılsam belkı soguycak belkı ıstemıycek her seyını sevdım tanımadıgım bır kızın ne yapmam lazımmm sankı baska bır alemde yasıyorum su aralar duydugum hıslerden dolayı herşey boş geliyor anlamsızzz o olmadıgı için :(
Kız benden kaçıyor isyemiyormu ben hiç tanımıyorum bıle o kıza aşığım?
Cevapla