Sevgilimle aram bozuk, cok kırgınım ama mesaj atmamak için kendimi zor tutuyorum?

Kavga etmelerimiz oluyo felan yan yanayken yanina gidiyorum bikere bidefa daha kiriliyorum bu sefer hic gitmiyorum gidemiyorum sevgilimle ayni siniftayiz 12. siniftayiz simdi 2 senedir birlikteyiz ama onceden sevgili gibiydik adimiz yoktu sadece 7 aydir tam olarak cikiyoruz. Napicagigimi bilmiyorum universite sinavima motive olmak yerine cok dusunuyorum cok takiyorum. ikimizde hem inatci hem gururluyuz. Bikere 4 gun konusmadik en sonunda erkek arkadasim dayanamayip mesaj atti konustuk hallettik. Ya beni sevdigine eminim ama ben bu aralar cok tuhaf davraniyorum uzak gibiyim oda bu hareketlerimden sıkılmış olabilir ama oda sevgisini gosteriyo sonra bir umursamaz takiliyo napicagimi sasirdim bana yardimci olur musunuz ciddi ciddi.
Sevgilimle aram bozuk, cok kırgınım ama mesaj atmamak için kendimi zor tutuyorum?
Cevapla