Yardım edin, eski sevgilimle kavga ettim? Sadece iki üç fikir yazacaksınız?

eski sevgilimle çok kotu kavga ettik, s. git karşıma çıkma, sen beni unut ben seni, adımı ağzına alma dedi.
bende senin adını neden ağzıma alayım, mesaj atmazsan 2 güne yoksun dedim.
oda: Yas tutan senin gibi olcaksa olmasin zaten, 2 gunluk :)
dedi. Zoruna mı gitmiştir sizce? Bide kavga esnasında susmuyordum, sus diyip duduyordu. sabahtan beri karım gibi dır dır, başımın etini yedin falan dedi. bişey ima etmiş olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
mesaj atmazsan 2 güne yoksun, yas tutan yok dedim. o da oyle dedi.
Yardım edin, eski sevgilimle kavga ettim? Sadece iki üç fikir yazacaksınız?
Cevapla