1 buçuk yıllık sevgilimden ayrılalı 1 ay oldu. anlaşarak ayrıldık. hala sosyal hesaplarımda ekli?

çok kavga ediyorduk ben çok kıskanıyordum o hala yapma dediğim şeyleri yapıyodu kavga kavga derken bitti.çok güzel zamanlar geçirdik.çok sevdik.. arkadaşlarım hala inanamıyor. saçmalama barışırsınız diyor. biz seni seviyorum ama olmuyo diyerek bitirdik.. barışırmıyız bilmiyorum hala resimlerimi beğeniyor falan.. halada aklımda ve içimi sızlatıyor tabiki. ancak bugün bir çocuk yazdı bana lisede aynı okuldaydık ama hiç konuşmuşluğumuz yoktu. askeriyede uzman çavuş olmuş. laf lafı açtı sen nezaman mezun olduydun falan derken. oğlan demesinmi ben sana haftalardır nasıl yazcağımı bilemedim. hoşlanıyorum falan.çocukta hani boylu poslu renklii gözlü. bir ilgi bir ilgi göreceksiniz. sende bir ışık göreyim güneş yaparım ben onu falan diyor. kafam alllak bullak. biryandan hiç hazır değilim :((çocuk ciddi bide evlenme çağında işi gücü var. bende üniversitem var. dedim okulum var benim dedim. olsun beklerim dedi. ne yapcam ben.
Güncellemeler
+1 yıl
evet arkadaşşlar. uzman çocukla konuştum. beni öptü kullandı ve attı. ancak o eski sevgilim varya hala arıyor soruyor barışmak istiyor. siz siz olun ssevdiklerinizi kolay satmayın. ben herşeyin kıymetini anladım
1 buçuk yıllık sevgilimden ayrılalı 1 ay oldu. anlaşarak ayrıldık. hala sosyal hesaplarımda ekli?
Cevapla