3 yılı aşmış toksik bir ilişkim vardı, ayrıldık. Şimdi sosyal medyadan geri dönmekle ilgili paylaşımlar yapıyor. Sizce barışmalı mıyım?

Benim 3 yılı aşmış bir ilişkim vardı. Sürekli ayrılıp barışıyoduk. Kısaca toksik bir ilişkiydi. Bir birimizi gerçekten çok seviyorduk. Ama onun saygısızlıkları yüzünden ayrılma noktasına geliniyordu. Sürekli kıskançlıklar ve. b Yani ben eve gelince telefonda yoldan geçtiğinde kim sana baktı sen kime baktın diye sorulara boğuyordu. Hatta instagram'dan takip atanların kim olduğuna baktım diye onu aldatmışım damgası üzerine küfür yemiştim. Ben sıkılıyordum kendimi daralmış hissediyordum. Yani bu böyle olmaz diye sürekli hatalarını kendine sıralasamda hayır senin yaptıkların yüzünden hep böyle oluyor diyordu. Son keresinde yine bana duygularıma karşı duyarsız kalmıştı bende artık onu sevip sevmediğimi sorguladığım için ondan ayrıldım. Son kavga ettiğimizde beni 2haftadır görmeye gelmiyordu ve neden diye sorduğumda param yok diye üzerime gelmeye başladı. Bende üniversitemizin arasında öyle uzak mesafe yok senin paran yoksa bile benim var ben gele bilirdim falan dedim. Bunu kendi gururuma sığdırmam falan diye şeyler söyledi. Bende arkadaşlarınla dışarı çıkmaya para buluyorsun bana bulamıyor musun dedim yani gerçekten de öyleydi. Bence isteyenin bahanesi olmazdı. Şimdi stalkladığımda beni geri istediğini söyleyen mesajlar falan veriyor sosyal medya hesabında. Sizce bizim barışmamız doğru olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Hojnomp
3 yılı aşmış toksik bir ilişkim vardı, ayrıldık. Şimdi sosyal medyadan geri dönmekle ilgili paylaşımlar yapıyor. Sizce barışmalı mıyım?
Cevapla