Eski sevgilim ayrıldıktan iki ay sonra sosyal medyadan neden engelledi?

Birbirimizi kırmadan, incitmeden ayrıldık. Bir ay geçtikten sonra halini hatrını sormak istedim, normal bir arkadaş gibi. Yarım saat insan gibi konuştuk. Güzel temennilerle konuşmayı bitirdik. Ona karşı aşk meşk hissetmiyorum zaten. Ama geçen hafta beni sosyal medyadan engellemiş. Ona kötü bir şey söylemedim, hatta onun için güzel dileklerde bulundum. Neden engelledi beni? Hani beni engellemesi sorun değil de zaten ayrılmışız ama biraz kabalık bence bu yaptığı.

Eski sevgilim ayrıldıktan iki ay sonra sosyal medyadan neden engelledi?
Cevapla