20 li yaşlarda kız veya erkek farketmez hiç sevgilisi olmayan insan var mıdır? İnanır mısınız böyle birşeye?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe var bunda? herkesin sevgilisi olacak diye bir şey yok. Belki karşısına çok çıkıyordur o tercih etmiyordur
0130 Yorumla
Soran+1 yılbu zamanda mümkün mü kızlar için
Cevap sahibi+1 yılEvet benim de hiç olmadı. Karşıma çok çıktı ama okul dersler iş güç derken pek vaktim olmadı öyle şeylere. Bir de güven duygusu yoksa o işler o kadar kolay olmuyor
Soran+1 yılaklın başında galiba senin :)
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım ne demek istediğini
Soran+1 yılgüven duygun yoksa aklın başında demek istedim sıradan günümüz salak kızlarına benzemiyon
Cevap sahibi+1 yılBirileri güvenini kırdığı zaman istisnasız herkes, o güven bir daha kolay kolay yerine gelmiyor insan hep bir şüpheyle yaşıyor içinde yani
Soran+1 yıledebiyat yapma yaa ama böyle devam et yani :)
Cevap sahibi+1 yılEdebiyat değil yaptığım hayatın gerçekleri:) Beni sadece kariyerim ilgilendiriyor o sırada da sevgili olmak değil de evlenilecek güvenilir bundan eş olur diyebileceğim biri karşıma çıkarsa evlenirim
Soran+1 yılaaa gel evlenelim :D
Cevap sahibi+1 yılKriterleri taşıyor musun ki :) her önüne gelenle evlenirsek işimiz var 😀
Soran+1 yılkriterlerin ney ki senin :D
Cevap sahibi+1 yılDedik ya evlenilecek erkek... yalansiz dolansiz art niyetli olmayacak, saygili, anlayisli, guler yuzlu, akilli, calışkan, dürüst, icinde Allah korkusu olan işte bu diyebileceğim biri yani öyle biriyle karsilasmadik daha 😊
Soran+1 yılbunlar zaten her insanda olması gereken özellikler adresi ver gelip isteyek seni :D
Cevap sahibi+1 yılŞaka mısın sen😊anlasana bunlar her insanda yok bulunsa bile binde bir. Koruma altına alınması lazım nesli tükendi onların😊Etraf Afedersin şerefsiz dolu milletin amacı başka gönül eglendircek kiz arıyor, evlenmelik erkek pek yok artık sayilidir yani...
Soran+1 yılsağol hayat dersi verdin :D kızım bunların hepsini bende biliyorum boşuna mı sana aklı başında dedim , aklı başında ne kız ne erkek kaldı :)
Cevap sahibi+1 yılHayatım boyunca sevgilim olmadi iyi ki de olmadı pişman değilim Allah mutlaka benim için uygun gördüğü sevdiği birini karşıma cikaracaktir zamanı gelince bütün kalbimle inanıyorum... Ben de o zamana kadar okuluma işime bakmaya devam😊
Soran+1 yılhaklısın bende böyle düşünüyom ama pek unudum yok senin gibi :)
Cevap sahibi+1 yılNeden? bir söz vardır temiz eşler temiz insanlar içindir diye yani herkes layigini bulur merak etme zamanı gelince😊umudunu kesme hiçbir zaman
Soran+1 yıltamam len kesmeycem gizliden çık takip edeyim seni kafa insansın :)
Cevap sahibi+1 yılSen çık gizliden ilk once😊
Soran+1 yılben soruyu sordum ya çıkmayım deşifre olurum sen çık hemen takip edicem :D
Cevap sahibi+1 yılTamam ben de çıkmayayım
Soran+1 yılne inatçısın len :D
Cevap sahibi+1 yılİnatçı lafına katılıyorum, Len lafın hariç.
Soran+1 yılçık bakayım evladım :)
Cevap sahibi+1 yılŞimdi de evladın mı oldum😊sen nasıl birisin ya
Soran+1 yılikizler burcuyum :)
Cevap sahibi+1 yılİyi de burcunu sormadim ki sana.. Çift karakterlisin yani😊
Soran+1 yılyok biraz dengesizlik olabilir ama o kadar da değil :)
Cevap sahibi+1 yılBiraz mi😀ikizler burcu biraz değil bayağı bir dengesizdir ruh halleri hava durumu gibi değişir aniden
Soran+1 yılbenim o kadar değil ya sana da espri yapılmıyo dostum bir evladım dedim diye dengesiz olduk :D
Cevap sahibi+1 yılEvladım dedin diye değil ikizler burcu olduğun için
Soran+1 yılikizlere kastın mı var dostum sen balık falan mısın :D
Cevap sahibi+1 yılNe balığı Allah esirgesin😊 çok duygusal hayalperest oluyor onlarda
Soran+1 yılnesin peki sen bu kadar ya :D
Cevap sahibi+1 yılSen hep böyle meraklımısındır 😊
Soran+1 yılevet bilgisiz yaşayamam bilim insanıyım, sürekli bişiler öğrenmek istiyorum belki de bu yüzden sap kaldım :D
Cevap sahibi+1 yıltamam anlaşıldı Einstein halt etmiş sen varken😁 bu yüzden sap kalınır mi kültürün artar işte ne güzel😊
Soran+1 yılkıro olmak gerekiyor bu zamanda birazda paran olucak her kız üstüne atlar :D
Cevap sahibi+1 yılHer kiz deyip genelleme en nefret ettiğim erkek tipidir kiroyum ama para bende edasıyla ortada dolananlar😊ha para için her şeyi yapacak kiz tipleri de mevcut o ayrı tabi.. yani para da bir yere kadar bence paradan önce sabit bir işin olsun o daha önemli
Soran+1 yılhaklısın sen de değşikik bir enerji hissediyorum farklı birisin zamanımız şartlarına göre :)
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum düşüncelerim böyle.. sen bu soruyu sorduğuna göre kızların 20 yasina kadar sevgilisi olmayacagina inanan biri değilsin sanirim😊
Soran+1 yıl20 li yaşlarda inanmıyorum sen kaç yaşındasın ki?
Cevap sahibi+1 yıl22. Sen? Ben de erkeklere inanmıyorum olmadığına
Soran+1 yılbende 23 ideal eş adayınım :D
Cevap sahibi+1 yılİdeal eş adayımsin demek bak sen😊neyse.. peki senin kriterlerin neler? merak ettim 😊
Soran+1 yılsenin kafanda birisi çünkü daha önce senin gibi düşünen kız görmedim olmadığına inanıyordum zaten
Cevap sahibi+1 yılBenim düşünce yapimdaki kişiler bu devirde pek tercih edilmiyor, efendi erkeklere basit kızlar; kaliteli kızlara da serseri tipli erkekler denk geliyor hayat işte. Önemli olan kendi ayarımızda olan biriyle karşılaşmak
Soran+1 yılaynen dediğin gibi çok zor kendi yapında birisiyle karşılaşmak erkekler kaşarları tercih ediyor, içinde biraz varsa iyi kızlarıda kaşar yapıyolar öyle yani..
Cevap sahibi+1 yılAllah herkesin kalbine göre layigini verir bir şekilde. Kasarlarla sunlarla bunlarla olan kişiler de demekki o tarz kişilik ozelligi gosterenlere de egilimlilerdir diye düşünüyorum... Nur Suresi 26. Ayette de bahseder. Kötü kadınlar ve kötü sözler kötü erkeklere yakışır; kötü erkekler de kötü sözlere ve kadınlara yakışır; temiz kadınlar ve temiz sözler temiz erkeklere yakışır; temiz erkekler de temiz sözler ve temiz kadınlara yakışır..
Soran+1 yılismin ne senin dostum
Cevap sahibi+1 yılAdımı niye sordun?😊 Söylemenin bir gereği yok diye düşünüyorum sanal ortamdayiz dikkatini çekerim
Soran+1 yılmeraktan sordum öğrensem de bişey olmaz evet :)
Cevap sahibi+1 yılÇok meraklısın bu arada.. benim ismimi de bilmeyiver herkesin ismini öğrenirsen işin var:)
Soran+1 yılne esrarengiz insansın ya neden gizliyon kendini :D
Cevap sahibi+1 yılİşine gelirse ben böyleyim😀gören de seni farklı sanacak sen de gizlisin
Soran+1 yılbenim adım güven bak söyledim :D
Cevap sahibi+1 yılİnsanlara güven olmayan bu devirde isminin güven olmasi da ayrı bir ironi. Cok ısrar ettin isim konusunda sen her kıza sorar misin ismini boyle?
Soran+1 yılher kıza sorsaydım sevgilim olurdu şimdiye kadar, bu arada ismimi nasıl farklı yerlere çektin anlamadım :D
Cevap sahibi+1 yılSen bu sevgili olayına çok takmissin cidden, keske her kiza ismini sorsaymissin da olsaymis sen de kurtulurdun, olur olur dert etme. İsmini farklı yere çekmek değil bu devirde güven isim olarak kalır ancak zaten demek istediğim
Soran+1 yılneden sürekli beni küçümsemeye çalışıyon :) benim derdim sevgili falan değil istesem ortalıkta kaşardan bol bişey yok, doğru düzgün insan olsun istiyorum hepsi bu :)
Cevap sahibi+1 yılSeni küçümsediģim yok o kanıya nereden vardın? Ben de isterim senin düşüncendeki insanların kaliteli düzgün kişilerle karşılaşmasını tabii ki, inşaallah istediğin gibi birini bulursun evlenirsiniz ne diyeyim
Soran+1 yılsende bulursun inş. dostum :)
Cevap sahibi+1 yılAmin.. inş. değil o inşaallah olacak öyle şeyleri kısaltma ;)
Soran+1 yıltamam hocam kısaltmam :D
Cevap sahibi+1 yıl😊Dalga geçme ne yapayım gördüğüm an uyarma gereği duyuyorum, arkadaşlarımdan da vardı öyle onlara diye diye düzeltiler kullanmıyorlar kısaltma dini kelimelerde
Soran+1 yılsen dindar birisin sanırsam
Cevap sahibi+1 yılİnancım gereği öyle. İbadet Allah ve kul arasindadir kendi icimde yasiyorum yani namaz, Kuran, oruç vs. Kuran mealini de okumayi cok severim. Sen?
Soran+1 yılislama bilimsel bakıyorum günahtan kaçabildiğim kadar kaçarım :)
Cevap sahibi+1 yılİslama bilimsel nasıl bakiyosun anlatsana biraz😊şaka bir yana aç bir Kuran meali oku araştır öğren... dini konularda zayıf olduğunu hissettim
Soran+1 yılyanlış kişiye söylüyon bunları dostum beni tanımıyosun :D
Cevap sahibi+1 yılİslami açıdan görüşün ne senin mezhebin nedir senin? senin islami düşünceni merak ettim 😊
Soran+1 yılmezhebim yok mezhepler sonradan eklenen saçmalıklardan başka bişey değil, :)
Cevap sahibi+1 yılMezheplere saçmalık diyosun ya mezhepsiz Müslümanlık olmaz. Sen Müslüman değilsin demekki
Soran+1 yılMezhepler sonradan eklenen insanlari bölmek amaçlı uydurma farklılıklar tarihi iyi bilmen lazım dostum :)
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım Allaha peygambere inanıyor musun yoksa mezhep konusunda mi böylesin. ailende mi sen gibi düşünüyor mezhepleri reddediyor örnek benim mezhebim Sünni Hanefi mezhebi Hz. Muhammed s. a. v olmasa Allah yeryüzünü bile yaratmazdim demiştir
Soran+1 yılinanıyorum tabi ki, bilimsel olarakta kanıtlandı yaratıcının varlığı ben mezhepçiliğe karşıyım, ilerde ortalığı karıştırmak için kapitalistlerin ortaya attığı palavralar mezhepler hacı bektaş veli, ahmet yesevi, mevlana, falan bunlardan geldiğine inanılır mezhep ayrılıklarının ama alakası yok daha geriye dayanıyor.
Cevap sahibi+1 yılAilenin yetiştiris tarzına göre sen böyle düşünüyorsun galiba ama mezhebin olmaması yanlış
Soran+1 yılailemle alakası yok ben çok araştıran bişeyler öğrenmeden duramayan birisiyim, aklıma ne gelirse araştırırım o yüzden olabilir :)
Cevap sahibi+1 yılTamam arastirman iyi ama çok sorgularsan işin içinden cikamazsin😊bu arada bir yerde okuyormusun bilimsel konulara ilgin varmisya araştırmayı çok seviyosun unide okuyormusun nerelisin
Soran+1 yıltrakyalıyım üniversite son sınıf iktisat öğrencisiyim sen hangi üni?
Cevap sahibi+1 yılmoda tasarımı benim bölümüm 2. sinif
Soran+1 yılmoda tasarım mı ilk defa duydum zamanımızın mesleklerinden herhalde :)
Cevap sahibi+1 yılİlk defa mi duydun😊 normaldir duymamis olman o kadar yaygın değil cizimim iyidir okuyorum seviyorum bölümümu
Soran+1 yılbenim de iyi çizimim ya lisede karikatür dergilerine çiziyodum sonra bıraktım :)
Cevap sahibi+1 yılKarikatürü severmisin çizim yaptığına göre yetenek var sendede😊
Soran+1 yılevet çizizim iyi burada işlek bir cadde de kara kalem portre çiziyordum eskiden :)
Cevap sahibi+1 yılİktisat senin için yanlış tercih olmuş iyi bir ressam olurdun yazık etmişsin 😊
Soran+1 yılteknik lise mezunu olmadığım için yazamazdım güzel sanatları o yüzden böyle oldu :)
Cevap sahibi+1 yılEşit ağırlık puaniyla giriliyor teknik liseye bakmıyor o😊
Soran+1 yılbenim zamanımda yoktu galiba öyle birşey artık olan oldu ya iktisatçı olduk :D
Cevap sahibi+1 yılİktisat okuyan arkadaşım çoktur çok zorlaniyorlarmis aklın varsa okuma dediler bana ben de okumadim 😊senin durum nasıl iktisatla aran
Soran+1 yılbu sene bitiyor işte iyi şu an sen nerelisin dostum buna cevap verirsin herhalde :D
Cevap sahibi+1 yılAnkaraliyim orda okuyorum öyle
Soran+1 yıluzakmışsın bayağı daha önce 2 defa gitmiştim ankaraya hiç beğemedim :D
Cevap sahibi+1 yılMemleketime laf soyletmem guzeldir sen begenmediysen o ayri😊Senin trakyanin hangi sehri
Soran+1 yılkırklareli :D sıkıcı geldi bana ya insanlarda soğuktu bizim buranın insanları sıcak kanlı ondan öyle gelmiş olabilir bana :)
Cevap sahibi+1 yılVayyy kirklareli😊nesi meshur😊Burasi elit kesim bürokratlar şehri malum başkent. tarihi özelliği çok. insanları trakyalilar gibi değil haliyle resmilik ciddilik var normaldir
Soran+1 yılpeyniri meşhur buranın :) aynen ankaralılar bir değişik geldi bana erkekleri afedersin öküz gibi konuşuyor :D
Cevap sahibi+1 yılSana pardon öküzleri denk gelmiş galiba😀macoluklari var da genelde nazik davranıyorlar okuzluklerini görmedim ben varsa da bana denk gelmedi😊erkek arkadaşlardan var öyle kiskanc tipler geçen gün biri asılıyor yüz vermiyorum erkek arkadaslardan biri farketmis kim bu diyo sana çok ilgili davranıyor o topuklunun boyu kaç ayağındaki diyo hiç usenmedi olcuyor bir de rahat misin onlarla benim sporlari giy diyo bir de acayip kiskanclar düşman başına 😊
Soran+1 yılkız olsam çıkmam onlara len :D tabi kültürlüleri de vardır muhakkak :D
Cevap sahibi+1 yılNeden😀hepsi aynı değildirde dediğin gibi zor tipler en kulturlulerinde bile var az biraz macoluk kiroluk 😊
Soran+1 yılyanlış yerde yaşıyon bizim burada olsan alırdım ben seni :D
Cevap sahibi+1 yılTüh bilseydim seninle aynı şehirde yasardim sen alirdin😁seninle ayni şehirde olmadigimiza göre başkası alacak beni😀😁ailen birilerini buluyormu sana bu kızda kim demesinler sonra başka şehirden olmam iyidir sen bizim buraya alisamazdin sevmemissin ya memleketimi😀
Soran+1 yılailem bana kız buluyor mu :D nasıl bir soru bu neden bulsun ki :) aynen gidip kıronun biriyle evlenicen üzülmen lazım :D
Cevap sahibi+1 yılBizim buralarda erkeklerin başına çok geliyorda sizin oralarda sana yapiliyormu böyle diye sordum😊kironun biriyle evleneceğimi kim söyledi😊benim evleneceğim adam öyle biri olamaz. sempatik guvenilir akıllı saygili anlayisli dinine bağlı biri olur bence😊
Soran+1 yılsenin dediğin gibi insan yoktur bence :D bizim burada koca karılar sorar ne zaman evlenicen falan gereksiz muhabbetler :D
Cevap sahibi+1 yılAa hiç olmaz olur mu bence vardır😊olmaz diye bişey yoktur hayatta. içimden bir ses istediğim gibi biri karşıma çıkacak yakında onunla evlenicem diyo... sizin ordaki muhabbetleri koca karlar yapıyor benimde çevremdeki arkadaslarim😊bende yakında diyorum
Soran+1 yılnasıl yakında evlencen daha aday yokken görücü usulü falan mı :D
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum nasil olacak hayirlisi😊Gorucu usulü olduktan sonra gelenler oluyor gormeye hatta birisi gecenlerde ailesiyle gelmis arkamdan 10 dk sonra cat kapı işyerine geldiler gormeye benim ellerimde kahveler arkadaslarimla kahve icicez kahveleri yaptim onun üstüne geldiler filan acayip komedi 😀oldu olcak isteme töreni yapilsaydi😊 cocugun surat domates gibi kizardi gülüyor sürekli bizim kizlarda ailesiyle bana baktıklarını farketmis onlarda bir alem yalnız çocuk fena değildi hani😀😂
Soran+1 yılkısmetin açık işte :D sen bayağı güzelsin herhalde iş yerine kadar geldiklerine göre :)
Cevap sahibi+1 yılO değilde çocuğu görünce şok oldum ben😊neden de çünkü istihare rüyasına yatmistim gecen sene. o ruyadaki gördüğüm kişiydi o gelen😊istiharede 3-4 kisi gordum daha once onlardan biri olabilir ileride evlencegm kisi😊kısmet açık mi kapalı mi bilmiyorum zamanı var herhalde. is yerine geldiklerine göre guzel miyim cirkin miyim tartisilir bilmiyorum😊gelenlerde cesaretli kendine ozguvenleri var, gelen kişilerde Allah sahibine bagislasin yakışıklı efendi tipler
Soran+1 yılneden kabul etmedin efendi tiplerse peki :D
Cevap sahibi+1 yılKabul etmicemi kim soyledi😊okul bitsin bende geri kalmiyim... gelenler fakülte mezunu😊
Soran+1 yıllen nasıl iş o daha sonradan tekrar seni istiycekler mi dalga geçer gibi bişey bu karşındakilerle :D
Cevap sahibi+1 yılHayır anlamıyorsun dalga geçer gibi değil konuşuyoruz baştan ailesiyle filan
Soran+1 yıldeğişik işler bunlar ya gelen kişiye daha sonra kabul ederim denir mi ya da edilir mi :D
Cevap sahibi+1 yılBu işler zor çocuk beklese okulun bitmesini ailesi beklemiyor mesela ben de diyorum teşekkür ederim buraya kadar gelmissiniz benim okulum var okulun bitmesini beklerseniz olur beklemezseniz olmaz kismetinizi başka yerde arayın diyorum çünku zengin ailelerde oluyor çocukları fakülte mezunu surada su kadar param malim mulkum var diyo ailesi benim de tepem atiyor para mi hersey diyorum sormadim para filan beni ezebilirler parasıyla... Bir keresinde oldu öyle çocuk sabancinin holdinginde calisiyordu çok zenginler çocuk serseri gibi biriydi gece hayatı varmış capkin tip var para var ama boş biri içim isinmadi.. annesi bana maaşımı soruyor sen benim oğlumun aldığı parayi alamazsın diyo biz bu kadar para bu kadar ev 4 tane otomobil ivir zivir sayıyor.. babaannesi de nişanı dugunu hemen yaparız dedi evlenseydik Kocaeli'de yasicakmisiz filan.. annesinin laflarına çok sinir oldum cantayi kaptigim gibi bizimkilerle eve geldim istemiyorum baba dedim sinirden ağladım filan
Cevap sahibi+1 yılÇocuk babamın eski arkadaşlarından birinin oğluydu babam istemişti tanismamizi... annesi çok fenaydi cocugun çocuğu da sevmedim
Soran+1 yılzengin insanlar neden seni istiyor ki kız mı bulamamış parası var o kadar :D
Cevap sahibi+1 yılHaklisin para cok neleri vardir her yer kiz... Allah belki de sabrımı sınıyordur ya işte böyle böyle bir gün doğru kişi karşıma çıkacak😊ben o kişiye baktığım zaman kendimi onda görücem ruhumun aynası gibi bişey olacak
Soran+1 yılne güzel konuşuyon ama zor bu işler bu zamanda her türlü pislik var ben şahsen evlenebileceğimi düşünmüyorum :)
Cevap sahibi+1 yılHer türlü pislik yalancı karaktersiz bir ton insan var bu konuda hemfikiriz.. bence Allah bir şekilde herkesin kalbine göre veriyor. bir söz var; Allah sevdiği kulunun kalbini sevdiği kulunun kalbiyle birleştirirmiş... Böylece kötüleri kotulukler iyileri de iyilikler bulmus olur
Soran+1 yılbeni daha iyilikler bulmadı len :D
Cevap sahibi+1 yıl😊Beni de bulmadi yalnız değilsin... Allah sevdiği kuluna daha çok dert verirmis bakalım benim verdiğim dertlere katlanip sabır mi edecek isyan mi edecek diye ha katlanirsan sabredersen bu kulum beni seviyor benim için katlaniyor dermis
Soran+1 yılkonulara fazla dindar mı bakıyosun gibi geldi bana :) bir sürü kötü insan var onların çoğunun başına iyi şeyler geliyor ona bakarsan :D
Cevap sahibi+1 yılSonucta hersey yaraticiya bagli bizim irademizle gerceklesiyor da bazi seyleri biz secemiyoruz.. ailemizi, musluman mi hiristiyan mi olacagimizi, nerede dogacagimizi filan bir de evlenecegimiz kisiyi de biz secmiyoruz onu Allah biliyor kaderin payi var tabii ki😊Öyle düşünürsen işin var senin.. kötülerin başına hep mi iyi şeyler gelecek sanıyorsun Hayır yaniliyorsun. Allah yarına bırakır, kötülerin yanına bırakmaz cehennemi bu dünyada da yaşarlar
Soran+1 yıltamam hocam güveniyorum sana aklımda dediklerin bakalım neler olacak :D
Cevap sahibi+1 yılAferin sana işte böyle 😊
Soran+1 yılhaha :D
En İyi Cevaplar
+1 yılzor ama inanmak isterdim peki sen hiç sevgilisi olmamış bir kıza inanır mıydın ?
027 Yorumla
Soran+1 yılinanmam erkeğe inanırım kendimden :D
- +1 yıl
bende bir kıza inanırım kendimden :D
Soran+1 yılilginç ya ilk defa bir kızın olmadığını duyuyorum :D
- +1 yıl
ama normalide bu değilmidir ki zaten
Soran+1 yılya bence normal de bu zamanda anormal gibi karşılanır günümüz şartlarında
- +1 yıl
aynen öyle ya haklısın ama işte kendini eşine saklamak en iyisi bence ya :D
Soran+1 yılbende mi öyle yapayım şimdi :D
- +1 yıl
bence en iyisi ama yine de sen bilirsin en azından nasıl biriysen karşına öyle biri çıkacak bunu bil bu sana yeter yani belki de sana yardımcı olacak en iyi kavram budur ha ne dersin ? :D
Soran+1 yılaydınlattın beni dostum :D
- +1 yıl
sende beni aydınlattın aslında biliyo musun sağol yani :D
Soran+1 yılne konuda aydınlattım ki bişey demedim :) sende erkeklere inanmıyordun herhalde :)
- +1 yıl
evet erkekler konusunda aydınlattın sayende hiç sevgilisi olmayan bir erkeği tanımış oldum sayende yani sayende :D :D :D
Soran+1 yılnumuneliğim ben dostum :D
- +1 yıl
hahahahah aynen bende sanırım :D
Soran+1 yılyok ya kızlardan cevap veren oldu senin durumunda olan :)
- +1 yıl
hmm iyi o zaman ama senin gibi olan birkaç kişi daha var sanırım ya :D
Soran+1 yılben inanmıyorum onlara dostum :D
- +1 yıl
hmm neden peki kendine inanıyosun da onlara neden inanmıyosun peki ya ?
Soran+1 yılyeni nesil çok hızlı dostum bence ilgi çekmek için olmadı diyolar görmeden inanmam :D
- +1 yıl
bencede ama görmeden dedin de tipine göre mi karar vercen de görmeden diyon ? :D :D :D
Soran+1 yılaslında tiple de pek alakası yok her erkek tipine göre kız var :D bu arada seni takip ediyorum reddediyosun :D
- +1 yıl
o sen misin ya tamam kabul ederim dur
Soran+1 yılevet korktun mu len benden :D
- +1 yıl
yooo hayır korkmadım canım ne münasebet
Soran+1 yılaaa tamam arada mesaj atarım sana muhabbetin güzel :)
- +1 yıl
tabi olur sen bilirsin :D
Soran+1 yıltakibi kabul etmemişsin ki https://www.kizlarsoruyor.com/uye/gkey91 bu prifil benim
23 olmadı olsunda istemiyorum pek dırdır trip çekemem evlenecegim kızı bulurum anca
01 Yorumla
Soran+1 yılbende böyle düşünüyom ama yanlış yoldayız
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
6Cevap
evet benimde olmamıştı. 19 da bozdum bunu. Bozmaz olaydım.
05 Yorumla
Soran+1 yılneden öyle diyon
Soran+1 yılnaptılar sana la :)
Soran+1 yılben inanmıyorum hiç olmuyor bence
Kız belki ama erkek hayır
044 Yorumla
Soran+1 yılben tersini düşünüyorum
- +1 yıl
@dayling88 ne dediğini anlayamadim
Soran+1 yılkızlar için imkansız bencede erkeğe inanırım benim de olmadı çünkü :D
Soran+1 yılbu zamanda kızlar çok rahat ve erkekler teklif eden olduğu için inanmıyorum dedim
Soran+1 yılyapmıyorum düzgün kızlarda var tabi ki :)
Soran+1 yılne oldu ya nereye kaçıyon ne güzel konuşuyoz :D
Soran+1 yılneden sevgili yapmadın anlat bakalım :)
Soran+1 yılistediğim kişi olmadı isteyeni ben istemedim tam bir paradoks :D
Soran+1 yılböyle sap gibi ne yapıcam :D
Soran+1 yılduydum şehir efsanesi bence :D
Soran+1 yılilerde görürüm ben seni :D
Soran+1 yılhiç sevgili yapmıycan mı yani ölene kadar :)
Soran+1 yılaslında tam benim kafamdasın dostum :D
Soran+1 yılolsa fena olmazdı ama yaa, sen nerde yaşıyon be :D
Soran+1 yılkocaelide ki erkekler çok mu kıro acaba :D
Soran+1 yılvayy be takipçinim baba vur de vuralım öl de ölelim :D
Soran+1 yılaynen sevdalınız reis CcC :D
Soran+1 yılaynen ya çok gevşedim haklsın :(
Soran+1 yılnasıl bişey söyledim hangisini diyon?
Soran+1 yılşakasına dedim onu ya ciddiye alma :)
Soran+1 yıltakibi kabul etsene dostum
- Aşk İlişkileri konusunda 343 cevap paylaştı.
+1 yılİNANIRIM KEŞKE ÖYLE BİRİYLE TANIŞSAM
01 Yorumla
Soran+1 yılbenim olmadı işte :D
+1 yılerkek ise inanırımda kız ise zor biraz
01 Yorumla
Soran+1 yılbanada öyle geliyor
+1 yılInanirim ne var bunda
02 Yorumla
Soran+1 yılbu zamanda tuhaf
- +1 yıl
Olabilir
+1 yılİnanırım olabilir yani
04 Yorumla
Soran+1 yılimkansız geliyo
- +1 yıl
bilmiyorum
Soran+1 yılne bilmiyon
- +1 yıl
İmkansız olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı. Tabikide vardır nasıl soru bunlar ya :)
00 Yorumla
+1 yıl19 hiç olmadı hiç bir kızın elini bile tutmadım
00 Yorumla
+1 yılBenim gibi birsürü insan var
01 Yorumla
Soran+1 yılolabilir
Gizli Üye(30-35)+1 yılevet inanırım benimde olmadı.
01 Yorumla
Soran+1 yılbenimde dostum
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenimde olmadı ne var yani
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 20 li Yaşlarda Hiç Sevgilisi Olmamış Birisine İnanır mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar