kişiliği şöyle orta düzeyde bir güzellik giyimine çok önemsemeyen erkeklere karşı hep bir duvarı olan birisi konuşuyor ama hep mesafeli
3 ay
kişiliği şöyle orta düzeyde bir güzellik giyimine çok önemsemeyen erkeklere karşı hep bir duvarı olan birisi konuşuyor ama hep mesafeli
Cevap
10Cevap

Duvarinda bogulsun mikimde mi.
Senin yaşındayım hiç sevgilim olmadı neredeyse kimsede bir şey düşünemez herkes kafasına göre birini bulmak zorunda değil
Aynenn öyle ben hep flört aşamasında kaldım kafa dengini bulamıyorum
Hep soruyorum istediğim profil belli sen peki
Ben önce karaktere bakıyorum güvenilir sadık birimi diye sonra fiziksel özelliklerine geçiyorum yani aşırı derecede orası böyle burası şöyle değil benim için orta bir güzellikte olsun yeter yanıma yakışsın konuştuğunda onu merakla dinleyim bir fikri olsun bazı insanlar gibi boş gezenin boş kalfası olmasın yani sosyal medya ile arası pek olmasın benim hiç sosyal medyam yok mesela zeki birisi olsun böyle yani
Güzel kriterler umarım bulursun
Çiçeğim 19 yaş daha ne ki? Kendinle gurur duymalısın. Ne kadar geç o kadar sağlam psikoloji.
🤗 aslında hep flört aşamasında kaldık ben ilerletemedim önceliğim bunlar olmadığı icin
Çok çok haklisin 🤗☺️
Zaten 19 dan once yapması anormal daha yeni resıt olmus
Haklısın bencede
19 yaş çok erken değil mi ya kafanızda hedefler tamamlanmadan sevgili yapmayın bence.
Bencedee öyle arkadaşlar baskliyi artık yıldım🤦🏻♀️
Yap sende sevgili kanka
Yapmaya çalışıyorum flört oldu ama ben yapamıyorum çünkü istediğim gibi bir profil olmadı
18-24 yaş aralığında fazla mantıklı iliskiler kurulmaz.
Ben mantıklı ilerlemek istiyim. iste
Keşke kolay olsa ilişkiler. Ben 26 yaşındayım hiç mantıklı ilişkilere denk gelemedim maalesef. İnsanlar sıkıntılı.
Daha cok gençsin sabret derim
Ajda Pekkan'dan palavra şarkısını hediye ederdim
37 yaşına geldim benim de hiç sevgilim olmadı
Gayet normal 19 yaş ne ki daha çok küçük
Bence de çok normal ama arkadaşlar öyle demiyo millet 13 14 yaşında bakire bile. olmuyo
Onlar 25 ine gelince 40 yaşında gibi görünüyorlar
Onun cinsel isteği de düşüktür
Ne alakası var nereden biliyosun acaba
19 yaşina kadar bir adam hiç mi bir kizi arzulayip sevgili olmaz. Aşiri mastürbasyon bagimlisi biridir o
Ben kızım farkında mısın
Ay pardon erkekten bahsediyoruz sandim
:d
O halde sen mastta mi yapmiyorsun? Veya daha cok bu konularda gizsmli mi kaliyorsun
Yani denedim illa
Ne sıklıkla mastürbasyon yapiyorsun peki?
Normal
E sen bensin jsjsjjs
İddjdndnjdjffj 🎉
Hiçbir şey.
İyi kız derim
düşünmeyiz
Acırım
Nedenmis o herkese kuyruk sallamaktan iyidir diye düşünüyorum
😂😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence 19 yaşında sevgili olmamış olmak hiç ama hiç garip değil 💛 Herkesin kalbi kendi zamanında açılıyor sonuçta. Mesafeli olman da muhtemelen kendini koruma içgüdüsüyle alakalı, bu çok normal bir şey 😌 Kendini hazır hissettiğinde zaten biriyle doğal şekilde yakınlaşırsın. Zorlamak yok, tempo hep senin! Peki sence o duvarları biraz indirebilecek biriyle karşılaşsan ne olurdu? 💫