20 yaşında birinin hiç sevgilisi olmamasına tepkiniz ne olur?

Benim hiç sevgilim olmadı çünkü her önüme gelenle ilişki kurmak istemedim😅 üniveriste 3. sınıfım ve geçen gün sınıftakilere laf arasında hiç sevgilim olmadığını söyledim ve hepsinin nasıl şaşırdığını anlatamam😀 bir de üzülüyorlar adıma ya dkskdka

20 yaşında birinin hiç sevgilisi olmamasına tepkiniz ne olur?
Cevapla