ben 23 yaşındayım sevgilim 29 yaşında. 5 aylık bir ilişkimiz var ama ben onu 1 seneden fazladır seviyorum beni buldu ilşkimiz başladı herşey çok iyi gidiyordu bir de benim ilk erkek arkadaşımdı o çok anlayışlı sevecen beni üzmemeyi isteyen birisi bir kızın ilk çıktığı olmak onu gururlandırıyordu ve beni kırmamak için ekstra çaba gösteriyordu. ama 1 hafta önce ilk günkü gibi değilim dedi hayat onu yoruyormuş kendisini zor taşırken bu ruh haliyle benimle devam etmek istemediğini söyledi konuşurken gözleri dolu doluydu. zor bir süreçten geçtiğine eminim duygularını çok dışa vurmasada.. ben peşini bırakmadım çünkü seviyorum evine kadar gidip onunla konuştum ağladım sevecen davrandı ama soğuktu başkası mı var dedim hayır dertleri var anlatmıyor ailesinden kaynaklı sana haksızlık olur devam etmemiz dedi sarılıp ağladım sonra mesaj atmaya devam ettim kesinlikle hayatında başkası yok buna eminim bana kollarımda benim için ağlayan ilk kız olduğumu özel olduğumu söyledi ama bana zaman ver dedi kendimi aklımı toplamam için bişey hissetmiyorum deyişi içimi yaktı ama bırakamıyorum ilkim olduğu için çok bağlandım sürekli senden iyisi benim hayatıma bidaha denk gelmez çok şanslıyım temizsin su gibisin derdi asla incitmedi hiçbir zaman sizce bana olan hisleri geri gelecek mi ben napmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
yok kesinlikle başkası bundan adım gibi eminim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar