Sevgiliniz parayla iliskiye girmis, nasil tepki verirdiniz?

Sevgiliniz sizinle tanismadan (askere gitmeden önce) arkadas baskisiyla ve alkolun etkisiyle para karsiliginda bir kizla beraber olmus ve bekaretini öyle kaybetmis, o gunden sonra hic bir iliskisi olmamis, siz bu durum da olsaniz nasil tepki verirdiniz? Ben acikcasi duydugumda cok uzuldum ama ona yansitmadim uzuldugumu, yani parayla ne demek ya? bana cok yanlis geliyor bu durum ama onu cok seviyorum, bu bir ayrilik sebebi olmamali diye dusunuyorum ama ortada rahatsiz oldugum bir durum var sonucta, kendisi bu durumu yaptigi en buyuk hata diye özetliyor. Yorumlarinizi bekliyorum, siz olsaniz ne yapardiniz, ayrilirmiydiniz yoksa mazi mazide kalir diye mi dusunurdunuz?

Ps: bunu bana iliskinin baslarinda söylemisti yuz yuzeyken, yani sadece bir kac aydir beraberiz ama bu durum bana aylar gecmesine ragmen rahatsizlik veriyor..
Sevgiliniz parayla iliskiye girmis, nasil tepki verirdiniz?
Cevapla