Sevgiliniz sizinle tanismadan (askere gitmeden önce) arkadas baskisiyla ve alkolun etkisiyle para karsiliginda bir kizla beraber olmus ve bekaretini öyle kaybetmis, o gunden sonra hic bir iliskisi olmamis, siz bu durum da olsaniz nasil tepki verirdiniz? Ben acikcasi duydugumda cok uzuldum ama ona yansitmadim uzuldugumu, yani parayla ne demek ya? bana cok yanlis geliyor bu durum ama onu cok seviyorum, bu bir ayrilik sebebi olmamali diye dusunuyorum ama ortada rahatsiz oldugum bir durum var sonucta, kendisi bu durumu yaptigi en buyuk hata diye özetliyor. Yorumlarinizi bekliyorum, siz olsaniz ne yapardiniz, ayrilirmiydiniz yoksa mazi mazide kalir diye mi dusunurdunuz?
Ps: bunu bana iliskinin baslarinda söylemisti yuz yuzeyken, yani sadece bir kac aydir beraberiz ama bu durum bana aylar gecmesine ragmen rahatsizlik veriyor..
Ps: bunu bana iliskinin baslarinda söylemisti yuz yuzeyken, yani sadece bir kac aydir beraberiz ama bu durum bana aylar gecmesine ragmen rahatsizlik veriyor..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar