Bir kadın erkeksiz hayatına devam eder mi?
ya da
Bir erkek kadınsız bir hayata devam eder mi?
görüşleriniz neler arkadaşlar?
ya da
Bir erkek kadınsız bir hayata devam eder mi?
görüşleriniz neler arkadaşlar?
DARBE yiyenler öyle bir yaşıyorki AŞK BİLE GURUR DUYUYOR..
Cevap
4Cevap
Yaşanır bir şekilde..
kadını erkeği bırak insan insansız yaşayamaz
Hangi anlamda soruyon
yaşayan yaşıyo yalnız çok
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar