
Böyle füzellikleri gördükçe okulu falan bırakıp evlenesim geliyor :D (Soru yukarıda)

Oy yirim 😄😄 kiz cocuk seven erkekler de var miymis 😑😑😑
Var mıymış? Önceden erkek çocuk diye tuttururmuş ya erkekler. Bende kız çocuk diye tuttururum herhalde.
Ne guzel
Kız çocukları ayrı bir tatlı oluyor cidden ya maşallah :)
Kız çocuğu bir başka cidden :)
Cevap
1Cevap
Bizden böyle bir şey çıkmaz olum.
Üzdün ama şimdi :'( Niye çıkmasın? Güzel bir anne bulursam olur bence :D
Ya sana benzerse? Y****a yedin.
Ben çirkinim demedim ki :D Ama kızlar genelde annelerine benzer ya güzellik olarak, o nedenle güzel bir anne buluruz dedim. Yoksa bana benzerse süper :D
Bilemiyorum.
Ooooy yerim ben bunuuu *-* :*
Masallah 😄
ağzını yerim.
Çok tatlı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar