Bebeklerin / çocukların hepsi tatlıdır ama kızlar niye daha tatlı oluyor? Beğenilmez mi bu kız?


Bebeklerin / çocukların hepsi tatlıdır ama kızlar niye daha tatlı oluyor?  Beğenilmez mi bu kız?

Böyle füzellikleri gördükçe okulu falan bırakıp evlenesim geliyor :D (Soru yukarıda)
Bebeklerin / çocukların hepsi tatlıdır ama kızlar niye daha tatlı oluyor? Beğenilmez mi bu kız?
Cevapla