Erkekler, seven biri yorgunum yol gözümde büyüdü deyip buluşmayı iptal eder mi?

Dün sabah günaydın yazdı o gün buluşacaktık zaten geçen hafta orada buluşmayı o istemişti. Tam buluşma saati yaklaştı kaçta gelirsin bu tarafa dedi, şu saatte gelirim şunu mu yapsak derken "bişey dicektim ama vazgeçtim şuanda" dedi. En sonunda aldım baklayı ağzından meğer gelmek istiyomuş ama yorgunmuş yol gözünde büyümüş ayıp olurmuş vazgeçmiş buluşucakmışız. Geleceği yol uzaktı akşam da işi vardı tamam ama yine de daha en başından böyle yapması hoşuma gitmedi. "Gelmek istiyorum kısmına inanmalı mıyım o önemli" dedim "tabiki" dedi ve konu öyle kapandı. Ne düşünüyosunuz?
Erkekler, seven biri yorgunum yol gözümde büyüdü deyip buluşmayı iptal eder mi?
Cevapla