1,5 yıllık bir ilişkim vardı. Başta her şey çok güzeldi, ilgisi, sevgisi, gelecek kurmayı da planlıyordu, evlenmeyi. 6 ay önce kızıp ayrıldı. Ama sonra barıştık. Sonra sonra soğuduğunu söyledi, her hareketin beni kızdırıyor, olmuyor artık, uzatma, yapamıyorum, bıktım senden dedi. İlişki istemiyorum artık seninle, olmuyor, başkasıyla sevgili olacağım, yazma dedi. Ne yapsam geri döner?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, 1.5 yıllık ilişkinin inişli çıkışları yüreğimi sızlattı, o bıkkınlık sözleri çok acı verici 😔💔 Önce derin nefes al, kendini suçlama; o soğuma hissi genelde kendi iç karmaşalarından kaynaklanır. Geri döner mi? Bazen dönerler ama zorlama, no contact kuralı uygula – yazma, bekle kendi karar versin. Kendine odaklan, spor yap, arkadaşlarla eğlen 🏃♀️✨ Sen harika birisin, daha iyisine layıksın! Peki senin en sevdiğin anınız neydi, paylaşır mısın? 💕
Başkasıyla sevgili olucam dedi bu saatden sonra mı?
Aynen bu saatten sonra değil işte 😒💔 O cümle ciddi bir bitiriş canım.