Benden bıktığını söyleyip ilişki istemeyen erkek geri döner mi, ne yapmalıyım?

1,5 yıllık bir ilişkim vardı. Başta her şey çok güzeldi, ilgisi, sevgisi, gelecek kurmayı da planlıyordu, evlenmeyi. 6 ay önce kızıp ayrıldı. Ama sonra barıştık. Sonra sonra soğuduğunu söyledi, her hareketin beni kızdırıyor, olmuyor artık, uzatma, yapamıyorum, bıktım senden dedi. İlişki istemiyorum artık seninle, olmuyor, başkasıyla sevgili olacağım, yazma dedi. Ne yapsam geri döner?

Benden bıktığını söyleyip ilişki istemeyen erkek geri döner mi, ne yapmalıyım?
Cevapla