En yakın arkadaşımı öptüm istemeden yakınlık oldu ne yapıcam biraz yardım be?

şimdi en başından başlıyorum. 7ay önce falan tanıştık. biz tanışmadan önce onun yakın bir arkadaşıyla konuşuyordum ben ama sadece konuşuyordum ilk buluşmada yollarımızı ayırdık zaten 2hafta sonrada bu çocukla tanıştım çok yakın arkadaş olduk o beni annesiyle ben onu annemle tanıştırdım ikimizde birbirimiz hakkında ciddi anlamda her bilgiye sahibiz. Kardeşim falan diyoruz ya birbirimize ben buna en yakın arkadaşımı falan ayarladım ayrıldılar tabi. her neyse 7aydır tanışıyoruz son bir aydır birbirimize fazla yakınız evlilik hayalleri kurduğumuz oldu her buluştuğumuzda evlilik şakaları yapıyorduk birbirimize son buluşmamızda radyodan çıkan ilk şarkı bizim şarkımız olsun dedik. sonra beni evime bırakıcaktı sarıldık ayrılamadık aonra öpüştük tuttuğum eli bırakmak istemiyorum dedi. ben ne yapmalıyım lütfen bir akıl verin ya?
Güncellemeler
+1 yıl
yakın davranmalımıyım çok sıkıp bunaltmak istemiyorum biz neyiz şimdi klişeleriyle
Güncellemeler
+1 yıl
sizide bunaltıyorum ama gerçekten uyuyamıyorum kafam karışık. Ve ben bu yakın kız arkadaşıma nedicem yani üç dört ay önce ben aralarını yaptım sonra anlaşamadılar tabi ama şimdi ben gidip senin çocuğu ben kaptım mı dicem ki kenara atılıcak bir arkadaşlığımız yok gerçekten arkadaşız
En yakın arkadaşımı öptüm istemeden yakınlık oldu ne yapıcam biraz yardım be?
Cevapla