Yazmamak için kendimi zor tutuyorum. Dünden beri ne değişti?

Ya arkadaşlar, her zaman günaydın mesajı atan kişi, sabah ki günaydın mesajıma cevap vermedi, yeni sevgili olmuştuk. Ve bu saate kadar hala tık yok. Dün gece konuştuk. Bugün noldu anlamadım. Tekrar yazsam üstüne düşmüş gibi olucam. Çok sinir oldum :( Beklesem mi, yazar mı sizce?
Yazmamak için kendimi zor tutuyorum. Dünden beri ne değişti?
Cevapla