Güncellemeler
+1 yıl
Deneme çözüp rahatladım arkadaşlar. Yargılasanız da kimse fikirlerinden sorumlu değildir. Düşünmek günah bile değildir eyleme geçmediği sürece. Tek sorun düşünmenin bir süre sonra eyleme geçme riski. Onu da irademle hallederim diye düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Küçük kedi paylaştım yakın arkadaşlara. Manitayı delirttikten sonra yumuşamasını bekliyorum diye. Ona beğeni atmış, yazar bence bana bir iki güne kadar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yeni uğraslar bul, başka şeylerle ilgilen, biraz mutlu olmaya çalış
Matematik öğretmeniyim, çok yoğunum aslında. Ama yok olmuyor
Biraz psikoloji biliyorum ben, o kişiyi unutmaya çalışma, onu geri planda tut, yani düşünme demiyorum da düşünceyi geriye fırlat, mesela ben kafamı sallıyorum bunu yapmak için, sen de kendine nir hareket bul ve o düşünceyi savuştur, diğer önerim bunları kağıda dök, ne istediğini ve neden olamayacagini hepsini yaz, yazarak çok daha iyi düşünüyorsun
Yazayım da birinin eline geçsin :) şaka bir yana mantıklı bir öneri , teşekkür ederim. Yanlız olduğum bir anda yapacağım bunu
Yaz o anda yak ya da çöpe falan at önemli değil, ha daha sonra bunları okumak biraz iyi geliyor ama öyle yapman bile etki edecektir, başarılar 👍
Teşekkür ederim
kalk bi şeyle uğraş yazma saçmalama
Uğraşıyorum ama yok kafamı toplayamıyorum
Örgü şiş başla
Çalışan kadınım aslında ona pek vaktim yok
🤔 nasıl vaktin oluyor düşünmeye ne iş yapmıyorsun
Matematik öğretmeniyim
O adamdan sana aş olmaz ne güzel mesleğinde var kendine uygun birisini bul
O da öğretmen ki , üstelik kaç kere sevdiğini itiraf etti. Ben kabul etmedim
Yasak bir durum nedir itiraf edebilir sevedebilir ama olmaz yani
Ben evliyim o boşanıyor. Yasak olan durum bu.
🙀🙀🙀
Neden yasak neyin oluyor
Birşeyim olmuyor ben evliyim, o boşanıyor
Aranızda bir şeyler yaşandı mı yatakta
Hayır sevdiğini itiraf edince bir sürü hakaret edip yolladım
Arkadaşken duygular mı ortaya çıktı
İtiraf etti, seviyorum diye. Bende buna baya saydırdım. Erkek arkadaşım olması sorun değil dediysek böyle mi dedik, kardeşim gibi olmasında sorun yok, falan filan baya salladım adama. Eski iş yerinden beraber 2 sene çalıştık
boş ver ailene odaklan o zaman
Gereksiz mevzu salla
Odaklanmaya çalışıyorum, çok çabalıyorum yok olmuyor
Detayda özledim yazmışsın var sende bir şey 😉
2 sene beraber çalıştık, özledim diyorum ne var ki bunda? Sohbetini özledim sesini. Ama adım atmıyorum umut vermiyorum
Evli birinin özlemesi demek bunda bir şey vardır demek
İstersen profilime gel burada yazmayayım
Ben yanlışa düşmemek için ona bile yazmıyorum, kendimdeki durumun bilincindeyim, saf değilim , kendimi frenliyorum, adam beynimi ele geçirmiş de o an farketmemişim, size ya da başka birine özelden filan yazamam.
Sen kendini tutamazsın kolay gelsin
Şu an iyi kötü tutuyorum
Yazma o zaman
Yazmıyorum ama sürekli aklımda
Bana yaz ben yardımcı olurum sana
Sana niye yazayım ya m@l mısın sevdiğim adama bile yazmıyorum
Mal sensin terbiyesiz ewli *
O özlemi bilirim zor bişi
Nasıl frenliyorsunuz
Mecbur bisiler olmayınca alışmaya çalışıyorsunuz
Sizin de mi yasak bir durum vardı
Hayır yasak değil ama ilişkim olmadı
Kabul etmedi yani kadın anladım olabilir insanlık hali
Evet öyle haklısın
Yaz gitsin ya
Olmaz doğrularıma kişiliğime ters
Zaten aklına girmiş doğru olan pek kalmamış
Aklıma girdi ama sonuçta bir eylem yok
Yazmaktan bir şey çıkmaz
Dertleşmek istermisin?
İstesem ona yazarım size değil
Peki