Çok özledim yazmamak için kendimi zor tutuyorum. Ne önerirsiniz?

Ortada yasak bir durum olduğu için kabul etmedim. Ama çok özledim. Yazmamam aramam lazım. Biliyorum arasam bir iki nazlanır ama sonra kabul eder. Yazmamam lazım. Bana ne önerirsiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Deneme çözüp rahatladım arkadaşlar. Yargılasanız da kimse fikirlerinden sorumlu değildir. Düşünmek günah bile değildir eyleme geçmediği sürece. Tek sorun düşünmenin bir süre sonra eyleme geçme riski. Onu da irademle hallederim diye düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Küçük kedi paylaştım yakın arkadaşlara. Manitayı delirttikten sonra yumuşamasını bekliyorum diye. Ona beğeni atmış, yazar bence bana bir iki güne kadar.
Çok özledim yazmamak için kendimi zor tutuyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla