Yazsammı sizce dayanamıyorum çok özledim ne dersiniz?

Arkadaşlar ayrıldım 13 gün kadar oluyor ayrılma sebebi ise pandemiden çalıştığım kurum kapabilir diye başka bir işe başvurdum müdürünü telefonuma ekledim erkek arkadaşım iş yerime geldi beni görmeye iş yerinde telefonumu kurcalarken gördü ve sen bana böylemi bağlısın abartarak telefonundan hep erkekleri siliyorum sen o... musun dedi bende hazmedemedim tartıştım o gittikten sonra aradım ve ayrılık kararı aldım eminmisin dedi evet dedim oda beni sildi birdaha beni arama dedi bende tamam dedim ama çok özledim fotoğraflarına bakınca içim yanıyor göğüs kafesime sancı giriyor rüyalarımda görüyorum ve demin ağladım yazmalımıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece ona hakkımı helal etmediğimi yazsam yanlışmı olur sizce?
Yazsammı sizce dayanamıyorum çok özledim ne dersiniz?
Cevapla