Arkadaşlar ayrıldım 13 gün kadar oluyor ayrılma sebebi ise pandemiden çalıştığım kurum kapabilir diye başka bir işe başvurdum müdürünü telefonuma ekledim erkek arkadaşım iş yerime geldi beni görmeye iş yerinde telefonumu kurcalarken gördü ve sen bana böylemi bağlısın abartarak telefonundan hep erkekleri siliyorum sen o... musun dedi bende hazmedemedim tartıştım o gittikten sonra aradım ve ayrılık kararı aldım eminmisin dedi evet dedim oda beni sildi birdaha beni arama dedi bende tamam dedim ama çok özledim fotoğraflarına bakınca içim yanıyor göğüs kafesime sancı giriyor rüyalarımda görüyorum ve demin ağladım yazmalımıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece ona hakkımı helal etmediğimi yazsam yanlışmı olur sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer