Çok özledim, içim içimi yiyor ama yazmalı mıyım bilmiyorum?

1 senelik birliktelik sonucunda aslında ilişkiyi ciddi bir kademeye taşıyacakken babasının kansere yakalandığını öğrendi. Annesi ve babası ayrı olduğu için ve kardeşlerinden de hayır gelmediği için babasına o bakacaktı ve bu şekilde evlenemeyiz dedi. Senin hayatını karartmak istemem dedi ve benden ayrıldı. 2 Ay oluyor ayrılalı. 1 Ay önce babanın durumu nasıl diye mesaj atmıştım 5 gün sonra görüp cevap bile vermemiş ama gönlüme söz geçirebiliyor muyum? Hayır. Çok özlüyor, çok merak ediyorum. Bir kere daha yazsam gururum kalmayacak gözünde biliyorum. En azından senden haberdar olayım yaşadığını bileyim demiştim ayrılırken engellemesin diye. Engellemedi ama yazmadı da :) Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum yanında olmak istedim sadece bir ilişki adı altında da değil insan olarak. Süreç zor biliyorum ama istemedi. Siz ne yapardınız? Bir arkadaşı var aynı zamanda iş arkadaşı da. Ona bu durumdan bahsetti mi bilmiyorum acaba ona yazsam ondan haber alsam mı diye düşünüyorum ama ben de sadece 1 kere telefonda konuştum o şahısla. Bu onu daha da mı sinirlendirir hiçbir fikrim yok. Düşüncelerinize ihtiyacım var. Siz olsanız ne yapar? Ne beklerdiniz? Her iki taraf için de.

Çok özledim, içim içimi yiyor ama yazmalı mıyım bilmiyorum?
Cevapla