Nişanlım beni aldattı bende onu terkettim oda intihar etti. Detaya gelir misiniz?

Nişanlımla çocukluk aski sayiliriz biz 9 yillik bir iliskimiz vardi. Bekaretinide bana verdi cok guzel bir ask yaşadık. Nisanliydik eylulde dugunumuz vardi. Is yerindeki patronu ile yatmış. Bana söyledi. Bende seninle güzel bir birlikteligimiz oldu ama bunu affedemem hoscakal dedim. Dusunsenize omrum dediğim kadin başka bir adamin altina yatmış. Nasil hazmedilirki bu. Aramizdaki saygi ve sevginin hatrina sinirlerime hakim oldum bisey yapmadim. 2 gun once uyumadan önce nekadar ilac varsa içip öyle yatmış agzindan köpükler gelince hastaneye kaldirmislar 20 saat bilinci kapali kaldi babasi bana aglayarak yalvardi affet onu diye. Uyaninca odasina girdim neden yaptin dedim "sen senj aldatan biriyle olmazsin ben buna saygı duyuyorum bende artık yasamak istemiyorum sende buna saygı duy" dedi. Yine yapıcam dedi. Hic böyle şeyler olmamisti aramizda cok olgun bir iliskimiz vardi cok şaşkın ve Üzgünüm ne yapacağımi bilmiyorum. Görüşleriniz nelerdir. Artık onunla olamam.
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz önemli ne yapacağım bilmiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
...
Nişanlım beni aldattı bende onu terkettim oda intihar etti. Detaya gelir misiniz?
Cevapla