Kız arkadaşım hiç birşey yokken iki haftadır sorunlarım var diyor ve aramız acıyor sizce neden böyl?

Aramızda hiç bişey yok çok mutluyduk bir anda sorunlarım var bişey soruyorum üstüme gelme diyor beni seviyormusun diyorum bilmiyorum diyor biraz oluruna bırakalım dedi sizce ben nasıl davranmalıyım ne yapmalayım onu kaybetmek istemiyorum
Kız arkadaşım hiç birşey yokken iki haftadır sorunlarım var diyor ve aramız acıyor sizce neden böyl?
Cevapla