Arkadaşlar eşimden biktim ya beni çok sıkıyor ben kapaliydim 2 ay oldu acildim?

Şimdi hava çok sıcak askılı elbise giyindim yırtmaci da var. Neyse geçen hafta yüzmeye gitmiştik gene gidelim diyorum olmaz diyor pişmanım diyor. Sonra berbere gitti düşünelim ben gelene kadar ne yapabiliriz dedi. Neyse karşida erkekler var seni böyle erkekler görmüyorum diyor aşiri sıkıyor beni ya iğreniyorum o derece artık. Yüzmeye gitsek nolur sanki ya. Boşanmaya gidicem bu sanki? Nasil ikna ederim arkadaşlar ya çocukta istiyor?
Arkadaşlar eşimden biktim ya beni çok sıkıyor ben kapaliydim 2 ay oldu acildim?
Cevapla