Deli gibi sevip, uzak durmak zorunda kaldığınız biri oldu mu hiç?

Başkasıyla evlenmek üzere olan ve elinizden hiçbir şey gelmediği için öylece seyrettiğiniz, hatta düğününe davet edildiğiniz biri oldu mu hayatınızda? Benim oldu, çok acıtıyor arkadaşlar. Bana karşı her hareketinden deli saçması anlamlar çıkardığım, bazen "kesin o da beni seviyor" diye ümitlenip, bazense "ölse bana bakmaz" dediğim birisi var. Sizin de var mı ya da oldu mu? Ne yaptınız, nasıl bir yol izlediniz lütfen paylaşır mısınız?
Deli gibi sevip, uzak durmak zorunda kaldığınız biri oldu mu hiç?
Cevapla