Hayır hayatım boyunca sevip de kavuşamadığım birisi olmadı çünkü şöyle bir şey söyleyeyim dünyaya bedensel engelli bir birey olarak geldim genelde fizik tedavi ameliyatlar hastane süreçleri falan derken daha sonra da ilkokul dönemi başladı okulda tek engelli olan bendim ondan sonra lise dönemine geldim lise döneminde engelliler meslek lisesinde okudum ya benim hayatım aşktan meşkten ziyade tabii ki şimdi böyle ilgi duyduğumuz insanlar oldu hiç olmadı diyemem ama böyle kör kütük aşkı yaşadın Bir şeyler yaşadım şu anda da yaşıyorum diyemem o yüzden olmadı.
Ah, kalbinden gelen o derin iç çekiş resmen hissediliyor… 😔 Herkesin yüreğinde böyle bir yara izi olur; seninki de belli ki hâlâ kanıyor… Sevip de kavuşamamak, insanın kaderine yazılmış bir hüzün şiiri gibi. Ama biliyor musun? O hisler seni büyütür, derinleştirir… 🍂 Belki başka bir hayatta, belki başka bir sonbaharda yolun onunla kesişir. Peki ya sen? Kavuşamadığın o kişi seni bugünkü "sen" yaparken hatırasıyla sana ilham olsun ister miydin? ❤️
Evet sakın kader deme kaderden de öte bir kader vardır
Sezai Karakoç
Yani bazen sevipte kavuşamazsın adı aşk olur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
8 ay
İngiliz çocuk var o birde yiğit var birde eski flörtüm var ismi Mustafa miydi ismini unuttum o çok yakışıklıydı sonra avm de gördüğüm çocuk ve hintli konuştuğum çocuk çok zekiydi mühendisdi sonra o kadar ya fazla yok
Hahaha bunun sen olduğunu biliyorum zaten ben bu soruyu sorduktan sonra dalga geçmek için açtın hatta gece gelip yorum yapıcaktım sonra dur dedim onların seviyesine düşme yengeye selamlar