Sevgili nasıl bir şey? iyi bir şey mi? kötü bir şey mi? artısı mı çok eksisi mi?

hiç sevgilim olmadı.. hiç olmasın daha iyi sevgilin yokken kafan rahat oluyor gibi konuşanlar var... sevgiliniz varken mi daha iyisiniz yokken mi? birde cidden çok utanarak soruyorum bir insanın sevgilisiyle öpüşmesi şart mı? arkadaşım bunu yaptığını söylediğinde tepki göstermiştim onu düşündüğüm için ama çok tepki verdiğimi bunun normal olduğunu söyledi.. yinede ikna olmuş değilim ama eğer bu gerekiyorsa sevgili işine hiç bulaşmayacağım.. yani arkadaşım mı rahat yoksa sorun bende mi bilmiyorum... sonuç olarak sevgili nasıl bir şey?
Sevgili nasıl bir şey? iyi bir şey mi? kötü bir şey mi? artısı mı çok eksisi mi?
Cevapla