Bu erkekleri hic anlamiyorum. biz kizlarin yaninda basbasayken kedi kesilirler. baskasinin yanindaykende agır abi havasinda bagirip cagirmalar eziklemeler emir vermeler falan...
Neden boylee
Neden boylee
bırak öyle olsun. erkeğin doğasında var bu. kadını onun bir adım gerisinde dursun ister. evde kedi olsun daha ne istiosun işte dışarda aslan kesilsin. en uygun erkek tipidir. dışarda kedi kesilip evde sana bağırması dahamı hoş
Bir Kadını Ya da Erkeği İş Esnası Hariç Kimsenin Yanında Bozmam Çekerim Kenarı Ya da Boş Bir Anda Konuşurum.
kişilik problemi varsa yapıyordur
başkasının yanında sadece sevgilisi değil değer verdiğini söylediği kimseye böyle davranmaması lazım
saygısız anlaşılan
uzaklaşmak had bildirmek lazım
Özgüvensiz insan sevdiğine saygı duymayan varlık yapar ancak onu.
Cevap
10Cevap
erkeklere sor
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-90de-6c47d02b198e.gif
Insan iste cesit cesit yaratmis rabbim.,
Sende de talihsiLik almis gidiyo desene...
"Bakın ben erkeğim. Vaay bana bee. Ne kadar da sert bir erkeğim, gördünüz mü?" falan işte.
Bunu ben de cozemedim. Bir anda bambaska biri olup cikiyorlar
dışarıya kendini light göstermemek için. ama bence öyle erkekten bir yol olmaz. benim gözümde acizlikten başka bişey değildir bu.
Hava atarlar. Sonra da kızın ayağına Kapanırlar. :)
erkek üstünlü kanıtı ben buyum kadınıma sevdime böle davranır böle severim kılıbık değilim demek istiyor bir bakıma güç gösrerisi
Salakçana bir maçoluk edasıyla etraftaki dengesız cevresine kendinı gösterme edasıyla takınır :-D
gösteriş yapıyordur veya o anda çok sinirli olabilir
ayı olmak için bir nedene gerek yok
Yapmasınlaar amaa -,-
öyle mi yapıyomuşuz. alla alla
Benim ki yapamiyo cunku yemez bir taraflari
Erkekliklerini gösteriyorlar akıllarınca 😄
erkekliği tutar
Saçmalık, ego.
Maco erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar