Gerçekten sensizliği hissedebiliyor muyum deyip ilişkiye ara vermek?

Kız arkadaşımla yaklaşık 3 aydır birlikteliğimiz var. benden önce ki çıktığım çocuk aklıma geliyor kafam karışıyor deyip ilişkiye ara vermek istedi fakat bir gün bile dayanamadık yeniden beraber olduk. Ve şimdi de aklımda sorular var bunlar beni rahatsız ediyor diyerek karşılıklı olarak biraz durulalım dedi. Sakinleşmek için yine böyle ilişkiye ara verme düşüncesine kapıldı. Aklındaki sorular nedir dediğim de ise sensiz olabiliyormuyum eksikliğini hissediyormuyum. Sonrasında sana tertemiz gelmek için bu yola başvurdum inan daha mutlu olucaz diyor. 4 gündür ömrümden ömür gitti ve aradım böyle yarım sevgi istemiyorum ya kal ya da git dediğimde ise yarın buluşalım dedi. Ne desemde herşey yerli yerinde olsa kafam çok karışık ne bitmesinden yanayız nede ben ara vermekten yanayım.
Güncellemeler
+1 yıl
yanlız kalmak istiyorum biraz konuşmayalım ben seni hak etmiyorum ben sana eksik kalıyorum tamam o zman ne yapalım diyorum devam etmek istemiyorsan o zaman sessizce git hayatımdan dediğimde ise tamam diyor ayrılalım sonra yaşadığımız zamanları hatırlatacak mesajlar atmaya başlıyor. bu seferde benim kafam karışıyor.
Gerçekten sensizliği hissedebiliyor muyum deyip ilişkiye ara vermek?
Cevapla