İlişkin varken bile kendini yalnız ve kaybolmuş hissetmek normal mi, neden böyle hissediyorum?

Aslında çok güzel bi ilişkim var benim için her şeyi yapan bi sevgilim var yani bi insanın isteyebileceği her şey var gibi 4 aydır beraberiz ama ben kendimi çok yalnız hissediyorum o ben varım dio yaparım herşeyi senin için söylemen yeterli dio yapıyorda söylemek ile de kalmıyor ama ben kendimi yalnız hissediyorum hep artık bu da geçti kendimi kaybolmuş gibi hissediyorum eskiden ne yapıyordum ediyordum unttum ben ben gibi hissetmiyorum içten içe de anlaşılmıyormuş gibi hissediyorum neden böyle de bilmiyorum bunu yaşayan ya da ne olduğu bilen var mı ne yapmam gerekte bilmiyorum

İlişkin varken bile kendini yalnız ve kaybolmuş hissetmek normal mi, neden böyle hissediyorum?
Cevapla