Sevgilim askerde ve konuşamıyoruz. Çok üzülüyorum ne yapmalıyım?

İki gün önce telefonu bozuldu. Parasını da bitirmiş. Her gün saatlerce konuşan biz konuşamıyoruz. Kendisi hakkari de askerlik yapıyor.113 günü kaldı. 1 saat önce aradı arkadaşından ve 7 dakika konuşabildik. Gerçekten ciddi ciddi asker beklemek çok zormuş. Onla konuşurken ağlamamak için kendimi çok zor tuttum. Yutkunamadım. Bugun onunla 6cı ayımız oldu. İzini biteli de 2 buçuk hafta oldu. O kadar çok özledim ki. Beni düşünüyordur dimi? Gerçi hep aklındaymışım. Annesinden önce beni aradığını söyledi. ya kurban olurum. Bu aralar ailesel problemlerim arttı. Ona çok ihtiyacım var. Bir destekde bir öneri de bulunurmusunuz?
Sevgilim askerde ve konuşamıyoruz. Çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla