Erkekler, sevgilimle telefonda konuşurken hep ben konuşuyorum o çok konuşmuyor eskisi gibi?

aslında benimle saatlerce telde ama konuşmamız nasılsın iyimisin naptını geçmiyor. yani konuları hep ben açıyorum. ama neden böyle ilgisiz gibi davranıyor anlamıyorum sürekli unutmam ile ilgili şarkılar söylüyo çok ilginç şarkılar falan. yapı olarak alıngan ve tripli biriyim buda her defasında sorun oluyordu birgün çok kötü tartıştık ve ayrılma derecesine geldik yarım saat sonra düzeldik ama düzelmem için benim söz vermemi istedi artık öyle degilim buda ilişkimizi daha güzel hale getirdi bunun farkına vardım. ama bu huyundan bir türlü vazgeçmedi sürekli sanki aklında eski bir sevgilisi varmış gibi hep öyle hissediyorum. unutamamış sanki. benmi abartıyorum yoksa gün içerisin hep arıyor yani nasılsın napıyon diye bir sıkıntı var mı diye ama beni sevdigini özledigini çok nadir duydum . benden önce kızlarla çok ilgili biriydi bence ama bunlar benden önce olmuş şeyler. ama şimdi çalıştıgı ortamda karma aklıma geliyo yine çapkınlık yapıyor mu diye sonra ben kızsamda yapar kızmasamda yapar diyip kendi haline bırakıyorum. bir defa biz onunla yan yanayken patronu aradı. şirketten şu kız sana yazıyo sanki dedi o da duymamam için elinden geleni yaptı ama ben duydum. patronun boş bogazlıgı falan dedi yok öyle bişey yapmam öyle bişey falan dedi yanımda o kızı aradı yengene hediye alıcam falan dedi kızda şunu bunu al dedi kapattı. şimdi hep aklımda deli sorular var sizce napmalıyım. abartıyor muyum.
Güncellemeler
+1 yıl
bazı konularda abartıyorum haklısın ama bu söylediklerim hep kafamda soru işareti bırakıyor. ben sussam konuşmasam bu defa neden susuyorsun bir sorunmu var diyip duruyor
Erkekler, sevgilimle telefonda konuşurken hep ben konuşuyorum o çok konuşmuyor eskisi gibi?
Cevapla